اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مربیان و اعضای کانون پرورشی کرمان

فصلنامه "بقچه" منتشر شد

خبرگزاری فارس: دومین شماره فصلنامه فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با هدف معرفی رویدادهای مختلف فرهنگی، هنری، ادبی این استان در قالب دو نشریه جداگانه برای مربیان و اعضا منتشر شد.

فصلنامه "بقچه" منتشر شد

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، در نشریه "بقچه" ویژه مربیان، مطالب متنوعی نظیر معرفی کتاب، حرف حسابی، آسمانه‌ها، خدا قوت، هفت‌سین، کانون خاطرات و کانون در فصلی که گذشت، ارائه شده است.

اصول نشریه دیواری، بقچه در نگاه دوستان، میهمان عید، برای فرزندانمان قصه بگوییم، به خاطر بارش باران، شیرین‌ترین خاطره، بازی محلی گردوبازی و قصه یاس از دیگر مطالبی است که در دومین شماره بقچه مربیان به چاپ رسیده است.

دومین شماره فصل‌نامه "بقچه" ویژه مربیان در 32 صفحه رنگی به چاپ رسیده است و مسعود گنجعلیخانی مدیر مسئول و طیبه شجاعی سردبیری نشریه "بقچه" را برعهده دارند.

در دومین شماره از نشریه "بقچه" ویژه اعضا نیز مطالب متنوعی نظیر آسمانه‌ها، آشنایی با یک فعالیت در کانون، با تخم‌مرغ‌های رنگی، کانون خاطرات، نویسنده‌ای از جنس بهار، هفت‌سین، اتل متل یه جدول، آشنایی با یک عضو موفق، کانون در فصلی که گذشت و پیامی از دکتر سنگری و… ارائه شده است.

دومین شماره فصل‌نامه "بقچه" ویژه اعضا، در 16 صفحه رنگی به چاپ رسیده است.

در دومین شماره نشریه "بقچه" ویژه اعضا و مربیان تقویم بهاری 91 به عنوان هدیه سال نو به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول