اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد

یادواره شهدای اطلاعات و عملیات لشکر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر یادواره شهدای اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا گفت: یادواره سردار شهید علی‌اصغر حسینی‌محراب و شهدای اطلاعات و عملیات لشکر در مشهد برگزار می‌شود.

یادواره شهدای اطلاعات و عملیات لشکر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمجید ایازفرد عصر امروز در نشست خبری که در محل فرهنگسرای پایداری مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه بهار طبیعت و به منظور بزرگداشت یاد شهدای دفاع مقدس روز 26 اسفندماه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید علی‌اصغر حسینی‌محراب و شهدای اطلاعات و عملیات لشکر در محل تالار صبای صدا و سیما برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت 19تا 22 برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا و یادگاران دفاع مقدس و شهروندان مشهدی در این مراسم حضوری پرشور خواهند داشت.

دبیر یادواره شهدای اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا متذکر شد: این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر پاسدار دکتر ایزدی معاون راهبردی ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

ایازفرد با اشاره به برنامه‌هایی که در این مراسم اجرا می‌شود، عنوان کرد: 3 رونمایی در این مراسم به دست خانواده معزز شهدا و مسئولان مدعو حاضر در جلسه نیز انجام می‌شود.

وی افزود: از سایت اطلاع‌رسانی شهدا و شهید حاج علی‌اصغر حسینی‌محراب، کتاب "عبور از خاطرات" مشتمل بر خاطرات شهید حاج علی‌اصغر حسینی‌محراب و کتاب "رهیافتگان نقطه نهایی" حاوی خاطرات، زندگی‌نامه و وصیتنامه 43 شهید اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا در  این مراسم رونمایی می‌شود.

دبیر یادواره شهدای اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا، پخش کلیپ‌هایی از شهدای دفاع مقدس و ارائه شعر چهره‌خند شاعر دفاع مقدس در رسای شهید محراب و قرائت دکلمه توسط خانواده شهید حسین‌ محراب را از برنامه‌های جانبی مراسم یادواره شهدا عنوان کرد.

ایازفرد افزود: در پایان مراسم تندیس و یادبودی مربوط به یادواره شهدای اطلاعات و عملیات به حاضران، خانواده شهدا و مدعوین اهداء می‌شود و هم‌چنین بسته فرهنگی شامل کتاب و سی‌دی مشتمل بر محصولات فرهنگی شهدا به آنان اعطاء می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه در حاشیه برگزاری مراسم یادواره شهدا در تالار صبا خبر داد و گفت: نمایشگاهی از تصاویر و عکس‌های اطلاعات لشکر ویژه شهدا و صحنه‌های دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول