اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز اعلام کرد

شهروند محوری سیاست راهبردی شهرداری در خدمات‌رسانی

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز شهروند محوری را سیاست راهبردی مدیریت ارشد شهرداری تبریز در سال آینده اعلام کرد.

شهروند محوری سیاست راهبردی شهرداری در خدمات‌رسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در آیین تودیع و معارفه مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: شهروندان به عنوان ولی نعمتان مسئولان به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری حق بهره‌مندی از بالاترین و بهترین امکانات و خدمات رفاهی و شهری را دارند و مدیریت شهرداری باید همواره در راستای ایجاد، توسعه و تثبیت بسترهای رفاه عمومی شهروندان حرکت کند.

وی رانت‌خواری، ارتشاء، بی‌توجهی به نیازها و مشکلات عمومی شهروندان، توجه به بندبازی‌های سیاسی به جای خدمات‌رسانی صادقانه، بی‌توجهی به اصل تکریم ارباب رجوع‌، اعمال مدیریت سلیقه‌ای و چندگانه در رسیدگی به مشکلات و انجام وظایف مدیریتی محوله، بسترسازی برای افزایش بی‌اعتمادی عمومی به مجموعه نزد افکار را از جمله آفت‌های نظام مدیریت خدمتی در شهرداری تبریز به شمار می‌روند و ما در سال 91 که نخستین سال اجرای برنامه پنج ساله سوم شهرداری موسوم به تبریز 95 است، نسبت به برخورد با چنین معضلاتی اقدام جدی خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولانه تمام مدیران ارشد شهرداری و کارکنان این مجموعه شاهد توسعه سطح خدمات‌رسانی به شهروندان در سال آینده باشیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول