به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در آیین تودیع و معارفه مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: شهروندان به عنوان ولی نعمتان مسئولان به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری حق بهرهمندی از بالاترین و بهترین امکانات و خدمات رفاهی و شهری را دارند و مدیریت شهرداری باید همواره در راستای ایجاد، توسعه و تثبیت بسترهای رفاه عمومی شهروندان حرکت کند.
وی رانتخواری، ارتشاء، بیتوجهی به نیازها و مشکلات عمومی شهروندان، توجه به بندبازیهای سیاسی به جای خدماترسانی صادقانه، بیتوجهی به اصل تکریم ارباب رجوع، اعمال مدیریت سلیقهای و چندگانه در رسیدگی به مشکلات و انجام وظایف مدیریتی محوله، بسترسازی برای افزایش بیاعتمادی عمومی به مجموعه نزد افکار را از جمله آفتهای نظام مدیریت خدمتی در شهرداری تبریز به شمار میروند و ما در سال 91 که نخستین سال اجرای برنامه پنج ساله سوم شهرداری موسوم به تبریز 95 است، نسبت به برخورد با چنین معضلاتی اقدام جدی خواهد کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولانه تمام مدیران ارشد شهرداری و کارکنان این مجموعه شاهد توسعه سطح خدماترسانی به شهروندان در سال آینده باشیم.
انتهای پیام/آ30