اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

مرکز تجارت جهانی تا پایان سال 1391 در تبریز افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: با سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی، مرکز تجارت جهانی تا پایان سال 1391 افتتاح خواهد شد.

مرکز تجارت جهانی تا پایان سال 1391 در تبریز افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع مدیران شهرداری تبریز، از تداوم پیشگامی شهرداری تبریز در جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی کشور در سال 1390 خبر داد.

وی افزود: همانند سال‌های اخیر که شهر تبریز با جذب بالاترین میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کشور، پیشگام این بخش بوده، در سال آینده نیز شهرداری تبریز با هدف‌گذاری شتاب طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری در نظر دارد صدها پروژه شهری در حوزه‌های مختلف را از طریق جذب مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی به مرحله اجرا درآورد.

نوین با اعلام اینکه زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط شهرداری تبریز فراهم شده است، اظهار داشت: شهرداری تبریز در چند سال اخیر با محوریت جذب و مشارکت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی، خدماتی و فرهنگی پیشرو دیگر شهرها در اجرای و بهره‌برداری از این پروژه‌هاست.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود همچنین تنها راه شتاب‌بخش روند توسعه زیربنایی تبریز را تداوم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های شهری دانست و خاطرنشان کرد: هتل لاله تبریز با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی در سال آینده افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین مرکز تجارت جهانی نیز تا پایان سال 1391 افتتاح خواهد شد.

نوین در خاتمه ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها، شهر تاریخی تبریز به اهداف توسعه خود دست یابد. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول