اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی بیرجند خبر داد

کشف 2280 کیلو برنج قاچاق در بیرجند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از کشف 2 هزار و 280 کیلو برنج قاچاق در شهرستان بیرجند طی 11 ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

کشف 2280 کیلو برنج قاچاق در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا امیرآبادی‌زاده پیش از ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند به عملکرد نیروهای انتظامی شهرستان بیرجند در بخش کشف کالاهای قاچاق در شهرستان بیرجند اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در 11 ماهه گذشته سال 90 هم‌چنین تعداد 437 رأس دام قاچاق نیز در بیرجند کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از کشف یک‌ هزار و 432 کیلو پارچه قاچاق و 165 کیلو ناس افغانی در سطح شهر بیرجند خبر داد و گفت: اقدامات گسترده‌ای در راستای مبارزه با قاچاق کالا در نیروی انتظامی انجام شده است.

*کشف 9 قبضه سلاح قاچاق در بیرجند

امیرآبادی‌زاده از کشف قاچاق 9 قبضه سلاح قاچاق در بیرجند خبر داد و تصریح کرد: هم‌چنین 270 قطعه فشنگ نیز در 11 ماهه گذشته در بیرجند کشف شده است.

وی از کشف 164 لیتر مشروبات الکلی در بیرجند خبر داد و گفت: هم‌چنین در ارتباط با کالاهای قاچاق کشف شده در بیرجند 182 نفر نیز دستگیر شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند ادامه داد: ‌هم‌چنین در مدت مذکور یک هزار و 901 کیلو لوازم خودرو قاچاق نیز در بیرجند توسط مأموران نیروی انتظامی کشف شده است.

امیرآبادی‌زاده تصریح کرد: هم‌چنین در ارتباط با جمع‌آوری خرده‌فروشان حاشیه میدان امام خمینی(ره) نیز اقداماتی با همکاری شهرداری انجام شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول