اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای طرح تنظیم بازار

50 تن میوه در بافق توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق در مورد طرح‌های کنترل و نظارت نوروزی گفت: در راستای طرح تنظیم بازار شب عید، 50 تن میوه در بازار بافق توزیع می‌شود.

50 تن میوه در بافق توزیع می‌شود

قاسم توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: کنترل بازار و طرح نظارتی از اهداف و برنامه‌های اداره صنعت، معدن و تجارت در طول سال به ویژه ایام نوروز است که با تشکیل جلسات با اصناف و مجموعه‌های مرتبط از طریق رسانه‌ها و جراید و نشریات محلی، اطلاع‌رسانی لازم در این راستا انجام شده است.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی نیز کشیک‌هایی برای نیازهای خدماتی چون آپاراتی و تعمیرگاه و ... تدارک دیده شده است و هم‌زمان همکاران به صورت کشیک برای پاسخ‌گویی به شماره 124 در اداره حضور دارند.

توکلی خاطرنشان کرد: توزیع 50 تن میوه طرح تنظیم بازار و مرغ منجمد با قیمت مصوب از دیگر تمهیدات اندیشیده شده برای کنترل بازار در روزهای پایانی سال است.

وی ادامه داد: 31 تن برنج هندی نیز خریداری شده و به محض تحویل در واحدهای صنفی و تعاونی‌ها عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق هم‌چنین با اشاره به طرح نظارت بر بازار شب عید عنوان کرد: البته در سال‌های اخیر به نوعی بخشی از کار کنترل و نظارت را به مجامع امور صنفی تفویض اختیار کردیم اما به طور هم‌زمان نظارت‌هایی بر کار آنها اعمال می‌شود.

توکلی ادامه داد: اولویت مبارزه با کالای غیر مجاز و قاچاق را در حال حاضر در مبحث تلفن همراه در دستور کار داریم و در طرحی با نام شبنم، جمع‌آوری تلفن‌های همراه بدون بارکد و قاچاق از مغازه‌ها در حال اجراست.

وی یادآور شد: به رغم ایجاد برخی شایعات در مورد بازار شب عید در بافق، اعلام می‌کنیم که کالاهای مورد نیاز و مازاد بر مصرف مردم به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده و در صورت لزوم به بازار ارائه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق گفت: در برخی مواقع به دلیل ناهماهنگی با مشکلاتی مواجه می‌شویم اما این مشکلات با همکاری و تعامل به طور قطع قابل حل است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول