اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تأمین میوه نوروز

بیش از 7 هزار تن میوه در خراسان‌رضوی ذخیره شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری گفت: به منظور تأمین میوه نوروزی، بیش از 7 هزار تن میوه در خراسان‌رضوی ذخیره شده است.

بیش از 7 هزار تن میوه در خراسان‌رضوی ذخیره شده است

به  گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‏‏ جلال قربانی ظهر امروز در نشست خبری که در ساختمان شماره 4 شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تا پایان امسال 2 بازار میوه و تره‌بار ارزاق عمومی در جاده کلات و خیابان جمهوری اسلامی مشهد افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری افزود: تا پایان سال 92 تعداد بازارهای فروش میوه و تره‌بار در هر منطقه از سطح شهر به تعداد 44 بازار افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری از آماده‌سازی بازارهای میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی در کمپ‌های باباقدرت‏ غدیر و جمهوری اسلامی در ایام نوروز ویژه زائران خبر داد و افزود: برگزاری جنگ شادی‏ رنگ‌آمیزی مناطق فروش میوه در سطح شهر‏‏ و سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ برای ایجاد نظم بیشتر صورت می‌گیرد.

قربانی با بیان اینکه هدف بازارهای میوه و تره‌بار ایجاد اشتغال است‏‏، گفت: تاکنون 600 نفر در بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری مشهد مشغول به ‌کار هستند.

وی با اشاره به اینکه عرضه میوه شب عید از 25 اسفندماه جاری در تمامی بازارهای میوه و تره‌بار سطح شهر مشهد آغاز می‌شود، افزود: برای پیگیری و نظارت بر تخلفات و مشکلات، همشهریان و زائران می‌توانند با تلفن 137 تماس بگیرند.

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری اظهار کرد: در حال حاضر 13 بازار میوه و ارزاق و 31 بازار میوه و تره‌بار در سطح مشهد فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه بازارهای ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار شهرداری مشهد در همه ایام تعطیلات نوروز فعال است، ادامه داد: تمام اقلام مورد نیاز در بازارهای شهرداری با 10 درصد تخفیف برای خریداران عرضه می‌شود.

قربانی تصریح کرد: به 5 اتحادیه با 5 هزار و 600 واحد صنفی طبق آئین‌نامه، رعایت استاندارها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول