اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان عنوان کرد

لزوم معرفی توانمندی‌های بانوان هرمزگانی در سطح ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: توانمندی‌ها و دستاوردهای بانوان هرمزگانی باید در سطح ملی ارائه و معرفی شود.

لزوم معرفی توانمندی‌های بانوان هرمزگانی در سطح ملی

حجت‌الاسلام محمد عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به برگزاری نمایشگاه جامع بانوان هرمزگانی با بیان اینکه باید گلچینی از دستاوردهای بانوان هرمزگانی را با هدف ارائه در نمایشگاه‌های ملی جمع‌آوری کرد، اظهار داشت: برای دعوت از علاقه‌مندان با هدف ارائه دستاوردها علاوه بر تبلیغات شهری مستقیم باید به سراغ خانواده‌ها رفت و از آنها برای حضور در این گونه رویدادها دعوت کرد.

وی با بیان اینکه باید در دوره‌های برگزاری آینده این نمایشگاه از سایر ظرفیت‌ها نیز بهره‌ گرفته شود، افزود: چند مزیت مهم و اساسی را می‌توان برای این نمایشگاه برشمرد که از آن جمله می‌توان به ایجاد روحیه خودباوری و نشاط و شادابی در قشر بانوان اشاره کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با بیان اینکه زمانی که بانوان دستاوردهای هم‌نوعان خود را می‌بینند می‌توانند بر ظرفیت‌های خود بیشتر پی ببرند، گفت: این نمایشگاه می‌تواند روحیه خودباوری را به طور حقیقی به مخاطبان انتقال دهد.

عبادی ادامه داد: هم‌چنین این نمایشگاه می‌تواند در حوزه آموزش نیز تأثیرات مطلوبی را بر مخاطبان خود داشته باشد.

وی بر پررنگ‌سازی بخش آموزش در نمایشگاه‌های آینده تخصصی بانوان تأکید کرد و ابراز داشت: حضور کارشناسان مرتبط با هر بخش با هدف ارائه آموزش می‌تواند به غنای این نمایشگاه در دوره‌ آینده کمک کند.

این مسئول یادآور شد: هرمزگان به واسطه ظرفیت‌های طبیعی خود یکی از مناطقی است که مواد مورد نیاز را برای صنایع دستی و فعالیت بانوان به طور ارزان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد و از همین‌رو زنان می‌توانند نقش عمده‌ای را در تأمین هزینه‌ها و اقتصاد خانوار داشته باشند.

عبادی تصریح کرد: مسئولان و دستگاه‌های مربوطه باید بیش از پیش به مباحث آموزشی پیرامون صنایع دستی برای بانوان توجه کنند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان این نمایشگاه حتی به طور مستقیم نیز سبب ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بازدید کنندگان و غرفه‌داران شده است.

وی در پایان اذعان داشت: حضور و تمرکز حرفه‌های مختلف در این نمایشگاه و تجمع هنرمندان و بانوان دارای حرفه‌ نیز می‌تواند سبب تبادلات و تجربیات باشد و این امر سبب توسعه مشاغل خانگی نیز شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول