اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریدونکنار:

وضعیت بیمارستان فریدونکنار نگران‌کننده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فریدونکنار وضعیت بیمارستان این شهرستان را نگران‌کننده دانست.

وضعیت بیمارستان فریدونکنار نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی امشب در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمن‌شکن بوده است.

جلالی بیان کرد: کسانی که به زندگی عادی و مطلوب قناعت نکنند در واقع در اطاعت از هواهای نفسانی قرار دارند و از راه سعادت دور می‌شوند.

امام جمعه شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: با اصل سرمایه‌داری مخالف نیستیم اما در جریاناتی از قبیل تخلف اخیر مالی که حق مردم ضایع می‌شود باید با دقت و صحت عمل کرد و از بروز آن جلوگیری و با عوامل آن برخورد کرد.

وی از بروز اشتباهاتی در صدور قبض‌های آب، برق و گاز گفت: اگر کسانی صلاحیت حضور در این عرصه را ندارند باید عرصه را خالی کرد و در جایی دیگر مشغول فعالیت شوند تا افرادی با دید و تصمیم‌گیری صحیح وارد کار شوند.

جلالی ادامه داد: وضعیت بیمارستان فریدونکنار نگران‌کننده است و در بخش‌هایی با خطر تعطیلی روبرو هستیم که باید چاره‌ای جدی اندیشید.

وی درباره قراردادی شدن برخی کارمندان به ویژه در شهرداری بر لزوم اجرایی شدن این مهم تاکید کرد.

جلالی گفت: هنوز گوشت به نمایشگاه بهاره فریدونکنار نرسیده که موجب اعتراض مردم شهرستان شده است.

به گفته امام جمعه شهرستان فریدونکنار مدیران و مسئولان نباید حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات را به پای خود بنویسند.

وی با اشاره به اینکه زمین برای احداث ساختمان اداری بنیاد و شهید و امور ایثارگران در شهرستان تهیه شده است، بیان کرد: 300 میلیون ریال اعتبار آن آماده است و نقشه را نیز داریم اما هنوز اقدامی برای ساخت این اداره انجام نشده است.

این مسئول با تاکید بر غیر صحیح بودن و ناموجه بودن عذر و بهانه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران خواستار حل سریع این مشکل شد.

آخرین جلسه شورای اداری فریدونکنار در سال 90 با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان انتظامی، نظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول