اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

اجرای طرح شهر قرآنی در دماوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند از اجرای طرح شهر قرآنی در دماوند خبر داد.

اجرای طرح شهر قرآنی در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در خصوص اجرای طرح شهر قرآنی در دماوند اظهار داشت: تشکیل شورای قرآنی و اتخاذ تصمیمات و برنامه‏ریزی‏های مطلوب در سه جلسه از نخستین اقدام برای تحقق این طرح مهم بود.

وی گفت: برای آموزش قرآن باید از تمام ظرفیت‏های شهرستان دماوند اعم از مساجد، حسینه‏ها، محافل خانگی و حتی اماکن دولتی و تقویت هیئت‏های قرآنی بهره جست.

فرماندار شهرستان دماوند یکی از برنامه‏های این جلسات را شکل‏گیری مدرسه قرآنی در شهرستان دماوند دانست و گفت: با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش به عنوان مجموعه پیشگام در بحث قرآن و حافظان قرآنی امسال طرحی را تحت عنوان دو میلیون حافظ قرآن در مجموعه دانش‏آموزان و فرهنگیان مطرح کرده است، اجرای این طرح نیز در شهرستان دماوند با همکاری و تعامل با آموزش و پرورش منطقه صورت گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به همکاری و تعامل با آموزش و پرورش برای عملیاتی کردن این طرح و ضرورت تشکیل مدرسه قرآنی در شهرستان خاطرنشان کرد: ضرورت ایجاد زیرساخت و پایگاهی مختص مباحث قرآنی سبب شد تا آموزش و پرورش زمینی را در شهر دماوند برای این طرح مهم پیش‏بینی کند.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: بر اساس صحبت‏های صورت گرفته با مسئولان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و قول مساعد تخصیص اعتبار، ساخت مدرسه قرآنی در دماوند با رویکرد قرآنی برای دانش‏آموزان و فرهنگیان مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول