اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی:

85 پرونده قاچاق کالا در خراسان شمالی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: 85 مورد پرونده قاچاق کالا طی امسال توسط این معاونت در استان تشکیل شده است.

85 پرونده قاچاق کالا در خراسان شمالی تشکیل شد

حبیب‌الله عطاردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: متخلفان این پرونده‌های قاچاق افزون بر 124 میلیون ریال جریمه محکوم شدند. تعداد تخلفات کشف شده در زمینه قاچاق کالا در خراسان شمالی 256 تخلف بوده است.

عطاردی همچنین تعداد بازرسی‌های انجام شده برای قاچاق کالا از سطح واحدهای صنفی خراسان شمالی را 981 مورد برشمرد.

وی در بخش دیگری با اشاره به فعالیت ناظران افتخاری بازرسی و نظارت خراسان شمالی تصریح کرد: بر همین اساس هزار و 592 مورد گزارش توسط این ناظران دریافت شده است.

به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، تعداد متخلفان این گزارش‌های دریافتی هزار و 41 مورد بوده که به تخلفات این افراد رسیدگی شده است.

عطاردی تعداد افراد غیر متخلف در قالب این گزارش‌ها را 551 مورد عنوان کرد و افزود: بازرسان معاونت نظارت و بازرسی بر قیمت‌ها نیز در طول سال فعال بوده و طرح‌هایی را در قالب ایام مختلف سال انجام می‌دهد.

وی همچنین به عملکرد بازرسی و نظارت این سازمان در قالب طرح نوروزی و هدفمندی یارانه‌ها در طول یک هفته گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد بازرسی‌های انجام شده در این مدت هزار و 660 مورد بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی همچنین تعداد پرونده‌های تشکیل شده در همین مدت را 154 مورد برشمرد و اظهار داشت: تعداد تخلفات این واحدهای صنفی 242 مورد بوده است.

وی ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده را 87 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: همچنین در همین مدت 119 مورد گزارش مردمی و 25 گشت مشترک با حضور دستگاه‌های مرتبط انجام شد.

بر اساس آمار 24 هزار واحد صنفی در سطح خراسان شمالی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول