اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه جنوب کرمان خبر داد

اختصاص 210 میلیارد ریال اعتبار به راه‌های جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری جنوب کرمان گفت: از محل اعتبارات استانی و ستاد راهبردی ریاست جمهوری مبلغ 210 میلیارد ریال اعتبار برای 74 پروژه مصوب شده که با اختصاص کامل این اعتبار تعداد 40 پروژه اتمام و به بهره‌برداری می‌رسد.

اختصاص 210 میلیارد ریال اعتبار به راه‌های جنوب کرمان

محمدمهدی بلوردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: پیش از تأسیس اداره کل راه و ترابری در جنوب استان کرمان، 640 کیلومتر راه روستایی آسفالته در این منطقه وجود داشته است.

وی افزود: اما با عنایت ویژه و تأکید دولت بر محرومیت‌زدایی، احداث راه روستایی آسفالته به عنوان یک اصل مهم در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

بلوردی تصریح کرد: طی 3.5 سال بیش از 750 کیلومتر راه روستایی آسفالته در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان ساخته شده است که بیش از 10 هزار خانوار از مزایای فراوان آن بهره‌مند شدند.

وی ابراز داشت: در سال 90 از محل اعتبارات ملی ردیف 063 معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، مبلغ 423 میلیارد ریال برای منطقه جنوب کرمان اختصاص داده شده است.

مدیرکل راه و ترابری جنوب کرمان بیان داشت: این اعتبار برای آسفالت 427 کیلومتر راه روستایی به هفت شهرستان جنوب کرمان در دو مرحله ابلاغ شده است.

بلوردی عنوان کرد: با اختصاص به موقع این اعتبارات ملی حدود 200 روستا از راه مناسب برخوردار و بخش عظیمی از مشکلات آنان از این طریق برطرف می‌شود.

وی اذعان داشت: همچنین از محل اعتبارات استانی و ستاد راهبردی ریاست جمهوری مبلغ 210 میلیارد ریال برای 74 پروژه مصوب شده است.

بلوردی خاطرنشان کرد: با اختصاص کامل این اعتبار نیز تعداد 40 پروژه اتمام و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول