اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا اعلام کرد

بازسازی مجتمع‌های آموزشی بخش رامند

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین‌زهرا از بازسازی مجتمع‌های آموزشی فرسوده و قدیمی بخش رامند خبر داد.

بازسازی مجتمع‌های آموزشی بخش رامند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا که در سالن اجتماعات شهرداری بخش رامند برگزار شد، اظهار کرد: اهتمام بیشتر به مشکلات آموزشی و همچنین پرورشی در سطح کشور و نیز به کارگیری ایده‌های برتر در راستای برقراری فضای مطلوب و تعامل‌محور باید در برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های نهادهای مسئول در این زمینه قرار گیرد.

وی افزود: تلاش و همت بیشتر در حوزه رفع موانع آموزشی و همچنین ارتقای سطح فنی مدارس باید برای تمامی دست‌اندرکاران خدماتی و مسئولان نظام آموزشی کشور به یک الگوی درخشان و مطلوب تبدیل شود.

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به وجود مجتمع‌ها و آموزشگاه‌های فراوان در این شهرستان تصریح کرد: تخریب و همچنین نوسازی مدارس فرسوده باید جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا قرار گیرد.

طاهرخانی ادامه داد: دانش‌آموزان در مدارس این حق را دارند تا در محیطی سالم و بدون دغدغه، آموزش را فرا گیرند.

وی با اشاره به انجام خدمات ارزنده در طول چند سال اخیر در عرصه نوسازی و مرمت بافت‌های آموزشی در کشور تشریح کرد: یکی از اهداف دولت‌های نهم و دهم توجه دقیق و نگاه جدی‌تر به مسائل و مشکلات حوزه آموزشی در کشور است.

فرماندار بویین‌زهرا خاطر نشان کرد: گسترش آبادانی و رونق بیشتر در سطح شهرها و همچنین مناطق دور افتاده نشان‌دهنده خدمات و تلاش‌های مستمر مسئولان و زحمتکشان عرصه خدمت‌رسانی و جهاد است.

طاهرخانی اضافه کرد: امروزه با افزایش اشتیاق و رغبت دانش‌آموزان به تحصیل و پافشاری خانواده‌ها بر آن، گسترش فضاهای آموزشی و پرورشی در سطح کشور به خوبی احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: مجتمع‌های آموزشی فرسوده و قدیمی در روستاهای خوزنین و ابراهیم‌آباد بخش رامند در این شهرستان با برنامه‌ریزی‌ها و تعامل صورت گرفته با اداره تجهیز و نوسازی مدارس و همچنین تأمین اعتبارات لازم در آینده‌ای نزدیک در اولویت تعمیر و نوسازی قرار می‌گیرند.

فرماندار بویین‌زهرا یادآور شد: در سطح بویین‌زهرا بیش از دو مرکز آموزشی شبانه‌روزی دایر است که طبق توافق‌های انجام شده نسبت به طرح استانداردسازی و اصلاح بافت روبنایی آنها اقدام می‌شود.

طاهرخانی اذعان کرد: دولت و خیرین مدرسه‌ساز در سال‌های اخیر مشارکت فوق‌العاده و مطلوبی را در زمینه مرمت و اصلاح بافت‌های آموزشی و مراکز بهداشتی داشته‌اند.

وی در ادامه با ارائه مطالبی پیرامون روند رو به رشد و گسترش فضاهای ورزشی و فرهنگی در سطح بویین‌زهرا تأکید کرد: طی سال جاری برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی برای اجرای سیاست محرومیت‌زدایی و توجه به اقشار محروم در سطح شهرستان انجام شده که قابل بیان و همچنین بااهمیت است.

فرماندار بویین‌زهرا همچنین با اشاره به روند رو به رشد انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در بخش رامند عنوان کرد: افزایش مجتمع‌های آموزشی و ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی در سطح شهر دانسفهان و نواحی تابعه جزو اولویت‌های مسئولان شهرستان است، که در آینده‌ای نزدیک، بررسی و در دستور کار مسئولان قرار می‌گیرد.

طاهرخانی در پایان سخنانش اظهار کرد: تمام مسئولان و دست‌اندرکاران در نهادها و ادارات مختلف جزو خانواده بزرگ جمهوری اسلامی هستند که باید زیر سایه نظام اسلامی با تلاش و کوشش مضاعف در مسیر رفع و ریشه‌کنی موانع و مشکلات مردم گام بردارند.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول