اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال تا کنون صورت گرفت

ایجاد 48 هزار شغل در استان زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: از آغاز سال جاری تا کنون 48 هزار شغل در استان زنجان ایجاد شده است.

ایجاد 48 هزار شغل در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان زنجان اظهار کرد: در سال 89 و سال جاری یک جهش و خیز بلند در استفاده از ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف برداشته شده است.

وی با هدف گذاری صادرات 310 میلیون دلاری برای استان زنجان در ماه‌های ابتدایی سال‌ جاری اضافه کرد: در حال حاضر این رقم به بیش از 500 میلیون دلار رسیده است.

استاندار زنجان یادآور شد: سال گذشته 289 میلیون دلار صادرات از استان زنجان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه امسال میزان صادرات استان زنجان رشد چشمگیری در مقایسه با سال‌ گذشته کرده افزود: پیش‌بینی می‌شود، که تا پایان سال جاری میزان صادرات از استان زنجان به 550 میلیون دلار برسد.

رئوفی‌نژاد افزایش میزان صادرات از استان را وجود ظرفیت‌های بالقوه در استان عنوان کرد و اضافه کرد: با عملکرد و برنامه‌ریزی صحیح می‌توان استفاده لازم را از این ظرفیت‌ها به عمل آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اشتغالزایی در استان زنجان ادامه داد: میزان سهم تعیین شده برای ایجاد اشتغال در استان زنجان برای سال جاری 40 هزار و 400 نفر است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تا کنون برای 48 هزار زنجانی اشتغالزایی شده است، افزود: این موضوع نشان دهنده این است که میزان اشتغالزایی در استان زنجان 20 درصد بیشتر از سهم مصوب این استان صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به میزان اشتغالزایی صورت گرفته در سال گذشته اضافه کرد: سال گذشته سهم استان زنجان برای اشتغالزایی 27 هزار نفر بود، که با تلاش مسئولان استانی این تعداد به 32 هزار نفر رسیده است.

رئوفی‌نژاد همچنین با اشاره به افزایش چشمگیر سرمایه‌گذاری در استان افزود: رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری در استان از جمله مواردی است که موجبات تحقق این امر را فراهم کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر رفع تنگ نظری‌ها از سوی برخی مسئولان و مدیران استان افزود: تنگ ‌نظری از عواملی است که مانع رشد و توسعه کشور و به تبع آن استان می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول