اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

ضرورت تغییر نسل مدیریت کشور / تزریق کپسول مدیریتی به بدنه کشور نیاز است

خبرگزاری فارس: معاون حوزه مشاوران جوان رئیس جمهور گفت: برای رشد شاخص‌های دهه چهارم انقلاب به عنوان دهه پیشرفت و عدالت، تغییر نسل مدیریت کشور یک ضرورت است.

ضرورت تغییر نسل مدیریت کشور / تزریق کپسول مدیریتی به بدنه کشور نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمیدرضا افراشته پیش از ظهر امروز در اولین نشست شورای اداری جوان کردستان در سنندج اظهار کرد: تشکیل مشاوران جوان از ایده‌های احمدی‌نژاد در دوران شهرداری وی در تهران است.

وی تصریح کرد: شهردار تهران در آن مقطع یکی از راه‌ حل‌های فاصله گرفتن از مدیریت انقلابی را ورود ایده جوانان انقلابی به بدنه اجرایی کشور دانست و در این جهات اقداماتی را انجام داد.

وی در ادامه افزود: بنابراین مشاوران جوان در راستای تزریق روحیه جوانی و خلاقانه انقلابی در کالبد مدیریتی کشور و نخبه‌پروری تشکیل شد.

معاون حوزه مشاوران جوان رئیس جمهوری گفت: مدیرانی که قرار است شاخص‌های پویایی و شتاب در دهه چهارم  یعنی دهه پیشرفت و عدالت را توسعه و رشد دهند عمر اداری آنها از 32 سال گذشته است.

افراشته با بیان اینکه اکنون تغییر نسل مدیریت کشور امری ضروری است، اظهار داشت: لازم است در کشور یک مشق و کپسول مدیریتی تزریق شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مدیران جوان می‌توانند در عرصه مدیریت کشور وارد شده و حرکت اصلی نظام را به جلو ببرند و پویایی را در دستگاه‌های اجرایی ایجاد کنند.

وی  با اشاره به تشکیل شورای اداری جوان در استان کردستان، بیان داشت: با تشکیل این شورا بهتر و بیشتر ظرفیت جوانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

معاون حوزه مشاوران جوان رئیس جمهوری عنوان کرد: از این پس در کنار هر مدیری یک مشاوره جوان وجود خواهد داشت تا انتقال تجارب و ایده‌های مفید و ارزشمندی صورت گیرد.

افراشته اظهار داشت: مشاوران جوان در ادارات و نهادهای دولتی در کنار مدیران به تمرین مدیریت می‌پردازند و در این راستا موفقیت‌هایی را هم کسب خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مشاوران جوان در کنار مدیران ادارات یک سری آموزش‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها را رصد می‌کنند و تصمیم‌سازی‌هایی را نیز انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه نقش جوان انقلابی امروز بیشتر از جوانان اوایل انقلاب است، افزود: هر چه توانایی و امکانات بیشتر باشد به مراتب تکلیف و وظیفه هم بالاتر خواهد بود لذا جوانان امروز نقش زیادتری نسبت به اداره کشور خود دارند.

وی در پایان عنوان کرد: توسعه کمی و آماده‌شدن برای توسعه کیفی از انتظارات و خواسته‌های ما از مشاوران جوان در استان‌های سراسر کشور است.

 

پایان پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول