اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری البرز خبر داد

پیشنهاد 40 پروژه بزرگ به دولت

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: برای تصویب در جلسه هیئت وزیران، 40 پروژه بزرگ عمرانی از سوی استانداری البرز به هیئت دولت پیشنهاد شده است.

پیشنهاد 40 پروژه بزرگ به دولت

احمد افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی اعلام شده، رئیس جمهور صبح فردا (یک‌شنبه) مهمان استان البرز بوده و تا پایان شب جلسات متعددی برای حل مشکلات و نیازهای استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مهمترین جلسه مربوط به نشست استانی هیئت وزیران است که ما طراحی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم برای این جلسه را انجام داده‌ایم.

* پیش‌بینی نیازهای اساسی استان از چند ماه قبل

این مسئول ادامه داد: پس از انجام سومین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان البرز، در کنار اجرای مصوبات استانی، پیش‌بینی نیازها نیز در دستور کار قرار گرفت.

افضلی افزود: در این زمینه اولویت‌ها و مشکلات البرز طبقه‌بندی شده و برای برطرف شدن نیازهای ضروری و برآورده شدن مسائل اصلی پروژه‌های متعددی طراحی و به هیئت دولت ارائه شده است.

وی ادامه داد: در همین زمینه 40 پروژه بزرگ عمرانی به صورت مستقل طراحی و از سوی استاندار جهت بررسی‌های نهایی و تخصیص اعتبارات مالی به هیئت دولت تقدیم شده است.

وی با تأکید بر اینکه مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور به البرز با جدیت و پیگیری بسیاری انجام شده است، گفت: با توجه به اتمام بیش از 80 درصد مصوبات فوق، انتظار داریم که دولت با آغاز پروژه‌های جدید موافق کرده و بودجه لازم را تخصیص دهد.

به گفته معاون عمرانی استاندار البرز این پروژه‌ها در حوزه بهداشت و سلامت، شهرسازی، آموزش و پرورش و راه‌سازی است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول