اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در یاسوج

وزیر ارشاد از برگزیدگان شعر زاگرس تجلیل می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 12 برگزیده جشنواره شعر زاگرس روز چهارشنبه با حضور وزیر ارشاد اسلامی در یاسوج تجلیل می‌شود.

وزیر ارشاد از برگزیدگان شعر زاگرس تجلیل می‌کند

کرم‌الله محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه در فراخوان جشنواره شعر زاگرس بیش از هفت هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، اظهار کرد: داوران پس از بررسی اولیه تعداد 2 هزار و 500 اثر را برای داوری نهایی انتخاب کردند.

وی افزود: در پایان 12 اثر به عنوان آثار برگزیده این جشنواره انتخاب شد.

 محمدپور با بیان اینکه چهارشنبه 24/12/90 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یاسوج حضور می‌یابد، تاکید کرد: از آثار برگزیده روز چهارشنبه با حضور وزیر تجلیل به عمل می‌آید.

محمدپور از برگزاری نشست‌های تخصصی در اختتامیه این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره از 465 شاعر سراسر کشور بود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برگزاری مراسم شعرخوانی توسط شاعران برجسته استانی و کشوری از دیگر برنامه‌های اختتامیه این جشنواره است.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای آشنایی ادب دوستان با دنیای شعر و ادب را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره ملی اعلام و تاکید کرد: شناسایی استعدادهای ادبی و ترغیب جوانان استان برای فعالیت در این زمینه‌ها از دیگر اهداف برگزاری جشنواره بود.

وی جشنواره امسال را دارای ویژگی‌های متمایز از سال‌های گذشته خواند و ابراز داشت: انتخاب داوران از چهره‌های شناخته شده ملی و همچنین اشتیاق و استقبال گسترده جوانان در کنار حضور شاعران مطرح کشور در سطح ملی و بین‌المللی در این جشنواره از ویژگی‌های مهم جشنواره شعر زاگرس امسال بود.

محمدپور افزود: یکی از شاعران برجسته استان که سراینده شعر به گویش محلی است در این جشنواره تجلیل می‌شود.

به گزارش فارس، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی شعر زاگرس روز چهارشنبه ساعت 20 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یاسوج سالن شهید جرجانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول