اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

پارک جنگلی 1260 هکتاری به ساری پیوست/ مشکل زباله ساری برای همیشه حل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: پارک جنگلی اهدا شده منابع طبیعی استان مازندران در یک هزار و 260 هکتار به ساری پیوست.

پارک جنگلی 1260 هکتاری به ساری پیوست/ مشکل زباله ساری برای همیشه حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه با همکاری محیط زیست کارخانه مدرن زباله‌سوز در مرکز مازندران راه‌اندازی می‌شود، گفت: مشکل زباله شهرستان ساری برای همیشه حل می‌شود.

وی به مطالبات شهرداری ساری از فروشگاه رفاه اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری باید براساس قانون مطالبات شهروندان را پیگیری کند تا اشخاص حقیقی و حقوقی بدانند در صورت نپرداختن حق و حقوق شهرداری برخورد قانونی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان مازندران با بیان اینکه از اختیارات شورا است تا تخفیفی را برای شهروندان لحاظ کند، بیان داشت: شورای شهر در صورت لحاظ کردن تخفیف به شهروندان به صورت یکنواخت قانون را اجرا کند.

وی در بخشی از سخنانش به حمایت از ورزش ساری پرداخت و گفت: تیم صنعت ساری با همت نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی به مبلغ 600 میلیون تومان برای مرکز استان خریداری شد که هم‌اکنون برای پایداری نیازمند مساعدت است.

نقیبی اضافه کرد: مساعدت 20 میلیون تومانی، صنعت ساری را از سقوط به دسته دو نجات می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر شهرداری ساری به حمایت 200 میلیون تومانی خود به منظور حمایت از تیم صنعت ساری پایبند باشد این تیم در دسته یک باقی می‌ماند، اذعان داشت: باید برای ورزش هزینه کنیم، طی چهار سال عمر شورای سوم، تیمداری نکردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری متذکر شد: اگر تربیت بدنی شهرستان ساری به وظایفش پایبند نیست ما نباید تنها تیم فوتبال دسته یک کشوری را رها کنیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول