اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 10/

علیخانی: تبیین رشادت‌های کردستان در دفاع مقدس مغفول مانده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به ویژگی‌های خاص دفاع مقدس در این استان مرزی گفت: متاسفانه تبیین این ویژگی‌ها مغفول مانده و نیازمند جدی به اطلاع‌رسانی است.

علیخانی: تبیین رشادت‌های کردستان در دفاع مقدس مغفول مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 10 که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات‌های گوناگونی در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد و در هر عملیاتی موفقیت‌های چشمگیری حاصل شد.

وی افزود: دفاع مقدس در استان کردستان با توجه به وجود شرایط‌های مختلف متفاوت از سایر استان‌های کشور بود به طوری‌که این ویژگی‌ها نیازمند تبیین و اطلاع‌رسانی است.

به گفته جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان، اگر چه اندکی از رشادت‌های رزمندگان در این استان به تصویر کشیده شده است اما این کافی نبوده و باید مسئولان کشوری و به صورت ملی به این مهم توجه کنند.

علیخانی خاطرنشان کرد: همان گونه که جبهه‌های جنوب و میانی مورد توجه قرار گرفته و اکنون همگان با آن آشنا شده‌اند، جبهه‌های غرب هم نیازمند چنین برنامه‌ای است تا ملت رشید ایران با گوشه‌ای از زحمات رزمندگان در این استان مرزی آشنا شوند.

وی مقابله رزمندگان و مردم کردستان در جبهه جنگ تحمیلی و جبهه ضدانقلاب داخلی و شهادت مظلومانه شهیدان در این برهه زمانی را از  ویژگی‌های دفاع مقدس در کردستان برشمرد و گفت: صحنه‌های شهادت و ایثار در کردستان در کمترین جبهه‌هایی در کشور اتفاق افتاده است.

علیخانی یادآور شد: مردم کردستان در این برهه زمانی با متحمل شدن شرایط سخت و دشوار از نظام و کیان اسلامی دفاع کردند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

وی در پایان گفت: در صورتی که خود رزمندگان برای اطلاع‌رسانی از صحنه‌های ویژه ایثار و شهادت در جبهه‌های کردستان اقدام نکنند، همچنان از قافله عقب خواهیم ماند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور بیش از 800 نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس و به ویژه در عملیات والفجر 10دخیل بودند، از خانواده‌های شاهد و رزمندگان این عملیات تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول