اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

همراهی والدین در کاهش آسیب‌های چهارشنبه آخر سال موثر است

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: همراهی والدین با فرزندان در کاهش آسیب‌های چهارشنبه‌سوری موثر است.

همراهی والدین در کاهش آسیب‌های چهارشنبه آخر سال موثر است

رضا آزادی‌کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا بیان داشت: نیروهای امنیتی و انتظامی در آماده‌باش کامل در این دوران قرار دارند و با هر نوع بی‌نظمی و ناامنی برخورد می‌شود.

وی گفت: هدف برنامه‌های ویژه نیروی انتظامی در روز چهارشنبه‌سوری، تامین امنیت، آسایش، آرامش و سلامت شهروندان است و خانواده‌ها باید همکاری کند.

فرماندار شهرستان نکا همچنین از شهروندان خواست تا از پارک اتومبیل در کوچه‌ها و معابر تنگ خودداری کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

آزادی‌کناری ادامه داد: آگاه‌سازی فرزندان توسط والدین از بروز خطرات احتمالی بازی با لوازم محترقه در جلوگیری از بروز رفتارهای ناشایست بسیار موثر است.

وی یادآور شد: والدین باید مراقب اعمال و رفت و آمد فرزندان خود بوده و با هشدار به موقع به آنان، فرزندان را از آتش‌بازی، ترقه‌بازی و ساخت مواد منفجره دستی باز دارند.

فرماندار شهرستان نکا ابراز داشت: کودکان و نوجوانان از اقشار آسیب‌پذیر هستند که با کوچک‌ترین عاملی تحریک شده و به سمت عوامل خطرآفرین و رنگ و لعاب‌دار می‌روند و اطلاع‌رسانی خانواده‌ها می‌تواند تا حد بسیار زیادی از این آسیب‌ها جلوگیری کند.

این مسئول از خانواده‌ها خواست با افزایش نظارت بر اعمال و حرکات کودکان و نوجوانان خود در این روز خاص، از وقوع هرگونه حادثه ناگوار و شاید برگشت‌ناپذیر و غیرقابل جبران برای فرزندانشان جلوگیری به‌عمل آورند.

آزادی‌کناری با تاکید پرهیز از رفتارهای پرخطر در روز چهارشنبه‌سوری اذعان داشت: جوانان و نوجوانان با خودداری از انجام حرکات و کارهای نامعقول در این روز، سال نو را به کام خانواده‌های خود تلخ نکرده و خاطره‌ای بد و تلخ را در دفتر زندگی خود رقم نزنند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول