اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قدس:

تمهیدات لازم به منظور ایجاد آسایش در چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است

خبرگزاری فارس: تمهیدات لازم به منظور ایجاد آسایش در چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم به منظور ایجاد آسایش در چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است

علی جهانبخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قدس اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و اورژانس تمامی تمهیدات لازم به منظور ایجاد آرامش و آسایش در چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه هر ساله عده‌ای از افراد برای سود بیشتر اقدام به فروش غیر مجاز مواد آتش‌زای غیر استاندارد کرده و استفاده کنندگان از این مواد را به مخاطره می‌اندازند.

فرماندار شهرستان قدس گفت: در این راستا علاوه بر تشدید نظارت به منظور عدم فروش این گونه مواد غیر استاندارد،‌ با فروشندگان احتمالی این گونه مواد آتش‌زا نیز به شدت برخورد خواهد شد.

جانبخشی تأکید کرد: افرادی که از این گونه مواد خطرناک و با آلودگی صوتی فراوان استفاده می‌کنند نیز به عنوان مخلان آسایش بوده و با آنان نیز برخورد قاطع خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مختلفی به منظور آشنا کردن جوانان و نوجوانان با فرهنگ چهارشنبه آخر سال تدارک دیده شده است که تاکنون این برنامه‌ها با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان در مدارس مختلف اجرایی شده است.

این مسئول اجرای این گونه برنامه‌ها را به منظور کاهش خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه غیر استاندارد مهم ارزیابی کرد و گفت: برخی از افراد به ویژه قشر نوجوان از آیین‌های سنتی چهارشنبه آخر سال اطلاعی نداشته و تنها به استفاده از این مواد محترقه خطرناک اکتفا می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود جان دیگران را نیز به مخاطره می‌اندازند.

وی تأکید کرد: لذا برگزاری این‌گونه برنامه‌های فرهنگی علاوه بر کاهش خطرات می‌تواند در ترویج این آیین در بین نوجوانان و خانواده‌ها تأثیرگذار باشد.

جهانبخشی با اشاره به اینکه والدین نیز در کاهش این خطرات نیز بسیار مؤثر هستند از خانواده‌ها خواست تا در این روزها بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا چهارشنبه آخر سال بدون خطر و با ایمنی بالا را سپری کنیم.

وی در پایان از آماده‌باش نیروهایی نظیر آتش‌نشانی،‌ اورژانس و بیمارستان‌ها خبر داد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول