اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ‌اصفهان خبر داد

ارائه تمهیدات پیشگیرانه برای حوادث چهارشنبه‌ آخر سال

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ‌اصفهان گفت: در نهمین جلسه‌ کمیته‌ درمان و امدادرسانی جامعه‌ ایمن شهرستان‌ تمهیدات لازم در مورد ‌پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌ آخر سال ارائه شد.

ارائه تمهیدات پیشگیرانه برای حوادث چهارشنبه‌ آخر سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید‌رضا نیک‌نام ظهر امروز در نهمین جلسه‌ کمیته‌ درمان و امدادرسانی جامعه‌ ایمن شهرستان اصفهان اظهار داشت: جلسه امروز با دستور کار پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌‌ آخر سال 90 با حضور اعضای این کمیته شامل معاونت درمان، مراکز بهداشت 1 و 2، سازمان پزشکی قانونی، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان برگزار شد.

وی افزود: ارائه‌ تغییرات لازم در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری امسال، اعلام آماده‌باش به بیمارستان‌های فیض و سوانح سوختگی از سوی معاونت درمان، پیش‌بینی متخصص چشم از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هفته‌‌ جاری در بیمارستان سوانح سوختگی، تمهیدات امنیتی از سوی نیروی انتظامی و ارائه‌ طرح استراتژیک کمیته‌ درمان و امدادرسانی به همراه پکیج حاوی مطالب مربوط به آموزش کمک‌های اولیه ناشی از آخرین چهارشنبه‌ سال که به همت کار‌گروه آموزش کمیته‌ درمان و امدادرسانی تهیه شده بود از مهم‌ترین تمهیدات اندیشیده شده برای چهارشنبه‌سوری امسال است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه هر ‌ساله حوادث ناشی از چهارشنبه آخر سال کاهش می‌یابد، تصریح کرد: براساس اعلام سازمان آتش‌نشانی در سال گذشته آمار حریق در مقایسه با سال قبل از آن کمتر بود و به گفته‌ پزشکی قانونی نیز، شهرستان اصفهان پارسال در این روز فوتی نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: مرکز بهداشت نیز اعلام کرد که تعداد موارد بستری در شب چهارشنبه‌سوری سال گذشته 45 نفر و یک مورد قطع عضو بوده است.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول