اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ خبر داد

توانایی اسکان 1000 مسافر در شاهین‌دژ

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: شاهین‌دژ توانایی اسکان یک هزار نفر مسافر نوروزی را دارد.

توانایی اسکان 1000 مسافر در شاهین‌دژ

بهروز بهروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای اسکان مسافران نوروزی در شاهین‌دژ شش مدرسه، یک هنرستان، مرکز تربیت معلم، مهمانسرا و خوابگاه‌های دانشجویی تجهیز شده‌اند.

وی تصریح کرد: طرح نوروزی سال 91 با هدف توسعه و گسترش خدمات و امکانات برای رفاه حال مسافران و گردشگران توسط ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان شاهین‌دژ در حال انجام است.

این مسئول نهادهای مرتبط با ستاد تسهیلات نوروزی را شهرداری، دهیاران، حمل و نقل و پایانه‌ها، راه و ترابری، نیروی انتظامی، هلال‌احمر، شبکه بهداشت و درمان، شرکت غله، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه، بازرگانی، شورای شهر، بانک‌ها، اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات و برقراری تشکل‌های نوروزی از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان ضروری است.

بهروزی ‌یکی از مهمترین مسایل مربوط به سفرهای نوروزی را پذیرایی و استقبال از مسافران عنوان کرد و گفت: باید این پذیرایی و استقبال به گونه‌ای باشد که ضمن رعایت شأن میهمانان نوروزی، جایگاه شهرستان شاهین‌دژ را نیز به این افراد متذکر شود.

وی ادامه داد: باید اداره میراث فرهنگی و گردشگری باید با تهیه بروشور، زمینه شناساندن نقاط دیدنی،‌ آثار تاریخی، قابلیت‌های گردشگری شهرستان را به مسافران نوروزی فراهم کند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول