اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌اکنون

رقابت‌های قهرمانی استانی رزمی بانوان در حال اجراست

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان گفت: در حال حاضر رقابت‌های رزمی انتخابی قهرمانی استان در بخش بانوان برپا شده و مکان آن نیز سالن 17 شهریور در نظر گرفته شده است.

رقابت‌های قهرمانی استانی رزمی بانوان در حال اجراست

ویدا الهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های رزمی انتخابی قهرمان استانی بانوان در استایل‌های هنر‌های فردی سمی‌کنتاکت و لوکیک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های رزمی انتخابی استانی با حضور 240 نفر شرکت‌ کننده و از ساعت 8 و 30 دقیقه برپا شده است، تأکید کرد: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان اجرا می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان گلایه‌ای از مسئولان سبک‌های رزمی کرد و بیان داشت: برخی از مسئولان سبک‌های رزمی در برپایی مراسم امروز هیچ‌گونه همکاری لازم را نداشته‌اند.

وی ضمن قدردانی از موسی بلدی (دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان) در کمک‌های خوب خود برای برپایی رقابت‌های امروز تأکید کرد: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان نیز همواره با دید باز سعی در کمک‌های لازم در اجرای مسابقات این‌چنینی کرده است.

الهی ادامه داد: صدا و سیمای اصفهان به هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان قول ضبط و پخش رقابت‌های رزمی بانوان را داده است.

وی اظهار داشت: فردا جمعه نیز در بخش آقایان شاهد برپایی رقابت‌های قهرمانی استان در چهار رده سنی هستیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان گفت: هم‌زمان با برپایی رقابت‌های رزمی بانوان امروز، در بخش آقایان نیز مراسم وزن‌کشی برگزار می‌شود.

وی در مورد برنامه‌های هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان تا پایان سال 1390 گفت: به احتمال زیاد جلسه پایانی این هیئت برگزار می‌شود.

الهی در مورد بودجه‌‌های هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان با بیان اینکه این هیئت تاکنون موفق شده رقابت‌های متنوع و مهمی را اجرا کند، تأکید کرد: با این حال هنوز بودجه‌ای به حساب ریخته نشده و مسابقات با دست خالی برگزار شده است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول