اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

آبپخش ظرفیت‌های مهم و ارزشمندی در زمینه پرداخت زکات دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: آبپخش ظرفیت و توان‌های مهم و ارزشمندی در زمینه پرداخت زکات دارد.

آبپخش ظرفیت‌های مهم و ارزشمندی در زمینه پرداخت زکات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی شامگاه یکشنبه در همایش بزرگ زکات اظهار داشت: اجرای احکام و دستورات الهی یکی از مهم‌‌ترین وظایف مسئولان در حکومت اسلامی است و باید با تمام وجود در راستای اجرای احکام الهی بهره ببریم.

امام جمعه آبپخش خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین دستورات و احکام الهی که باید در راستای اجرای آن در جامعه تلاش کنیم امر مقدس زکات است که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دستاوردهای مهم و ارزشمندی را در این زمینه آشنا بوده‌ایم.

رضایی در همین راستا ابراز داشت: زکات در دین مبین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره در کنار اقامه نماز به پرداخت زکات اشاره شده و هر کجا که ارتباط نماز با خدا مطرح شده ارتباط زکات با مخلوق بیان شده و این مساله اهمیت فریضه الهی زکات در دین مبین اسلام را بیان می‌کند.

رئیس ستاد احیاء زکات بخش آبپخش تصریح کرد: در قرآن کریم در 26 مورد بحث نماز و زکات در کنار هم مطرح شده و در آیات و روایات متعدد از ائمه اطهار (ع) و پیامبر گرامی اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم مسئولیت اعضاء ستاد احیاء زکات و اقشار مختلف جامعه در این زمینه را سنگین می‌کند.

رضایی بیان داشت: زکات سبب افزایش رزق و روزی پرداخت‌کنندگان زکات می‌شود و ما همه بر این مساله واقف هستیم که افرادی که در زمینه پرداخت زکات حضور فعال دارند رزق و روزی آنها به صورت مضاعف افزایش می‌یابد و پرداخت زکات به معنای کاهش مال نیست.

وی متذکر شد: مردم مومن، متعهد و ولایتمدار دارالمومنین آبپخش همواره در راستای پرداخت زکات فعال بوده‌اند و در سال‌های بعد از تشکیل ستاد احیاء زکات در بخش آبپخش اقدامات مهم و ارزشمندی در راستای بهبود پرداخت زکات در بخش آبپخش انجام شده است.

رئیس ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش عنوان کرد: آبپخش ظرفیت و توان‌های مهم و ارزشمندی در زمینه پرداخت زکات دارد و باید با فعالیت‌های منسجم زمینه را برای افزایش میزان پرداخت زکات در بخش آبپخش به کار گیریم.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول