اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تام‌الاختیار وزیر نفت در سفر به البرز:

شهروندان البرزی از عملکرد وزارت نفت رضایت دارند

خبرگزاری فارس: نماینده تام‌الاختیار وزارت نفت در چهارمین سفر استانی هیئت دولت به استان البرز اعلام کرد: مردم این استان از عملکرد وزارت نفت در البرز رضایت دارند.

شهروندان البرزی از عملکرد وزارت نفت رضایت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هم‌زمان با انجام چهارمین سفر استانی هیئت دولت به استان البرز، نمایندگان وزیر نفت نیز در غالب یک تیم کاری از صبح امروز یک‌شنبه با استقرار در شرکت ملی گاز استان البرز، اقدام به بررسی نیازها، مشکلات و شکایات شهروندان البرزی درباره عملکرد ادارات کل تابعه وزارت نفت در این استان کردند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر نفت در این سفر مرتضی شاه‌میرزایی بود که شامگاه امشب و دقایقی قبل و پس از پایان سفر استانی دولت، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اقدام به تشریح عملکرد نمایندگان وزارت نفت کردند.

وی اظهار داشت: امروز حدود 40 نفر از شهروندان البرزی که مشکلات و نیازهایی در حوزه کاری وزارت نفت داشتند، با حضور در شرکت ملی گاز استان اقدام به بیان این موارد کردند.

مدیرکل بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت نفت افزود: تعداد کم مراجعان این پیام را داشت که عملکرد صنعت نفت و ادارات کل استانی از جمله شرکت گاز و اداره پخش فرآورده‌های نفتی به گونه‌ای است که مردم برای پیگیری کارهای خود نیازی به شکایت به مدیران ارشد صنعت نفت ندارند.

شاه‌میرزایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه مهم‌ترین خواسته‌‌های مراجعه‌کنندگان در دیدار با نماینده تام‌الاختیار وزیر نفت در سفر استانی رئیس جمهور به البرز چه بود، گفت: حدود 50 درصد مردم خواستار انشعاب گاز بودند که مشکل آنها ارتباطی با وزارت نفت نداشت.

وی ادامه داد: این مراجعه‌کنندگان به دلیل نواقص پرونده از سوی شهرداری شهرستان‌ها و بخشداری‌ها از دریافت خدمات شهری محروم بوده و وزارت نفت در این حوزه اقدامی برخلاف قانون نمی‌توانند انجام دهند.

مدیرکل بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت نفت خاطرنشان کرد: بخشی از مراجعه‌کنندگان نیز خواستار دریافت مجوز برای راه‌اندازی جایگاه‌های عرضه CNG بوده و تعدادی نیز خواستار تغییر در نحوه محاسبه قراردادهای خود بودند.

شاه‌میرزایی افزود: قرار شد پیشنهادهای این پیمانکاران دسته‌بندی شده و در جلساتی با حضور مسئولان مربوطه در وزارت نفت به این مسائل رسیدگی شود.

وی تأکید کرد: در مجموع از نظرات مراجعه‌کنندگان این‌گونه برداشت می‌شود که مردم استان البرز از عملکرد مجموعه صنعت نفت در استان رضایت داشته و به همین دلیل شکایت خاصی نداشتند.

شاه‌میرزایی در پایان اظهار داشت: این رضایتمندی نتیجه تلاش‌های دولت خدمتگزار در رفع نیازهای مردم و تلاش مدیران استان البرز برای توسعه خدمات‌رسانی است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول