اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

البرز یکی از استان‌های پیشرو ورزش کشور است

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود قهرمانان و استعدادهای فراوان، البرز از استان‌های پیشرو و توانمند ورزش کشور محسوب می‌شود.

البرز یکی از استان‌های پیشرو ورزش کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، محمد عباسی عصر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی ورزشی البرز با اشاره به اینکه این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌های ورزش و رفع نیازهای ورزشکاران به کار گرفته است، اظهار داشت: کمتر از یک‌ سال از تشکیل استان البرز می‌گذرد اما در طول این مدت با تلاش‌هایی که در مجموعه این استان صورت گرفته شاهد توسعه و پیشرفت امور به خصوص در بخش عمرانی ورزش بوده‌ایم و امیدوارم در ادامه نیز این پیگیری و تلاش را از مسئولان این استان ببینیم.

عباسی حضور منتقمی را در البرز یک فرصت خوب برای ورزش این استان دانست و گفت: تجربیات این مدیر کهنه‌کار برای رساندن البرز به یک جایگاه مناسب بسیار راهگشاست و ما حمایت کاملی از وی و برنامه‌هایش داریم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه از اختصاص اعتبارات ویژه برای تسریع در روند اجرای طرح‌های ورزشی این استان خبر داد و گفت: امروز بازدیدی از برخی از پروژه‌های عمرانی ورزش استان داشتیم و با توجه به گزارشاتی که مدیرکل استان دادند شرایط خوبی بر روند احداث این طرح‌ها حاکم است و امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک این فضاهای ورزشی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با ابراز رضایت از برگزاری سالم و بی‌حرف و حدیث انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: این روزها برخی از رسانه‌ها مواردی را مطرح می‌کنند که به دور از واقعیت است، ما یک فدراسیون پویا و توانمند را می‌خواهیم و هیچ‌گاه فشار و اعمال نظری را بر روند انتخابات فدراسیون فوتبال نداشته‌ایم.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول