اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری:

توجه به مشکلات اشتغال زنان در کارگروه اشتغال البرز

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد: موضوع اشتغال زنان و مشکلات آنان در این حوزه در کارگروه اشتغال استان البرز مورد بررسی قرار گرفت.

توجه به مشکلات اشتغال زنان در کارگروه اشتغال البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مریم مجتهدزاده پس از پایان این جلسه در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار داشت: در جلسه فوق مسائل مربوط به اشتغال زنان به ویژه مشاغل خانگی مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: زنان به عنوان بخش مهم و تأثیرگذار جامعه امروز، تلاش بی‌وقفه‌ای برای توسعه کشور داشته و باید مسائل مربوط به اشتغال آنان نیز به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

این مسئول اظهار داشت: به همین دلیل در جلسه کارگروه اشتغال استان البرز که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، موضوع اشتغال زنان البرزی مطرح و برای حل مشکلات و نیازهای آنان پیشنهادهایی ارائه شد.

مجتهدزاده افزود: این پیشنهادها برای بررسی و تصویب نهایی قرار است در جلسه هیئت دولت در استان البرز مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که در این کارگروه درباره اشتغال زنان مطرح شد، موضوع مشاغل خانگی و ارائه تسهیلات لازم در به این بخش بود که خوش‌بختانه نگاه اعضاء و شخص رئیس جمهور به عنوان رئیس کارگروه به این موضوع بسیار مثبت است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که پیشنهادهای کارگروه اشتغال البرز درباره مشکلات زنان شاغل در جلسه هیئت دولت که در این استان در حال برگزاری است، تصویب شود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول