اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به خاطر کسب رتبه برتر استانی

اعضای شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار گنبدکاووس از اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان به خاطر کسب رتبه برتر استانی تجلیل شد.

اعضای شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی صبح امروز در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در سال 1390 در سالن جلسات  فرمانداری برگزار شد، گفت: تجلیل از اعضا به خاطر کسب رتبه برتر استانی شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در سال 1390 انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه جلب مشارکت اولیا در فرآیند آموزش و پرورش اثر مطلوب دارد، گسترش مشارکت مردم را موضوعی مستحبی عنوان کرد که در آن مردم بر اساس تمایل خود در هزینه‌های آموزشی مشارکت می‌کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در راستای بهره‌وری مناسب آموزشی استفاده کنیم.

احمدی با اشاره به آغاز سال نو و برگزاری جشن نیکوکاری اذعان داشت: انجمن اولیا و مربیان می‌توانند در کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال نو نقش داشته باشند و با هماهنگی با افراد متمول کمک‌های خیرخواهانه را به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا کنند.

در این جلسه در خصوص تبدیل به احسن کردن عرصه کودکستان بنفشه به مساحت 871 متر واقع در خیابان وشمگیر غربی نیز بحث و تبادل نظر شد.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید گفت: با توجه به برگزاری این جشن و کمک‌های انجمن اولیاء و مربیان برخی اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت تهیه شده و در بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.

نبی‌الله آخوندی با اشاره به کمبود فضای آموزشی به ویژه مدرسه راهنمایی و دبیرستان در شهرک بهارستان گفت: مدرسه ابتدایی این شهرک در دو نوبت فعال است که باید تک نوبته باشد.

وی تصریح کرد: 6 هزار متر زمین فضای آموزشی در شهرک بهارستان وجود دارد که باید اسناد آن تحویل آموزش و پرورش شود تا نسبت به ساخت مدرسه در شهرک بهارستان اقدام شود.

وی با بیان اینکه محله یوسف‌آباد و شهرک اندیشه از نظر فضاهای آموزشی وضع مناسبی ندارد افزود: برای تعیین تکلیف فضاهای آموزشی با شهرداری گنبدکاووس و اداره کل آموزش و پرورش نامه‌نگاری انجام شده است.

وی در خصوص تخفیف 50 درصدی قبوض آب و برق، گاز، نفت نیز یادآور شد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده دستگاه‌های خدماتی در صدور قبوض تخفیف‌های تعیین شده را اعمال کنند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول