اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

اداره‌کل‌ ارشاد خراسان‌رضوی به مکان جدید منتقل می‌شود‌

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: ساختمان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با توجه به قدیمی‌ بودن و محدودیت فضا به محل جدید خود در اراضی زکریا منتقل می‌شود.

اداره‌کل‌ ارشاد خراسان‌رضوی به مکان جدید منتقل می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در حاشیه بازدید سرزده از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساختمان جدید حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

صلاحی ادامه داد: باید نسبت به بایگانی‌ کردن کتاب‌هایی که مجوز چاپ از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دریافت می‌کنند، اقدام شود.

در ادامه معاون اداری و مالی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: تعداد قابل توجهی از عناوین کتب و تیراژ آنها که در سال 90 مجوز انتشار دریافت کرده‌اند، هنوز به طور کامل ثبت سیستم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نشده است.

فرشید فلاح گفت: سال گذشته 2 هزار و 981 مجوز برای چاپ کتاب در استان صادر شده که این رقم در سال جاری به 4 هزار و 71 مجوز افزایش یافته است.

معاون اداری و مالی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی ادامه داد: هم‌چنین سال گذشته 40 هزار و 63 عنوان کتاب با تیراژ 25 میلیون جلد منتشر شده که این رقم امسال تاکنون به 4 هزار و 252 عنوان کتاب و 23 میلیون تیراژ رسیده است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول