اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی و نظارت سازمان بازرگانی آذربایجان غربی خبر داد

ثبت 1500 تخلف صنفی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: یک‌هزار و 477 تخلف صنفی و غیر صنفی در یک هفته گذشته در آذربایجان غربی ثبت شد.

ثبت 1500 تخلف صنفی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سلیمان علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال عده‌ای از افراد سودجو قیمت کالاهای ضروری مردم را با قیمت گران و یا با کیفیت نامناسب عرضه می‌کنند از این رو اجرای طرح‌های نظراتی ویژه در دستور کار سازمان بازرگانی قرار گرفته است.

وی افزود: از آغاز اجرای طرح نظارتی از 11 اسفند جاری تاکنون یک‌هزار و 477 پرونده تخلف برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در استان تشکیل شده است.

علیزاده با اشاره به ارزش ریالی این پرونده‌ها گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بیش از 9 میلیارد ریال است و در این زمینه بیش از 20 هزار بازرسی انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: مواد لبنی، غلات و حبوبات، قند و شکر و روغن نباتی از جمله کالاهای اولویت‌دار هستند که به ترتیب بیشترین بازرسی را داشتند و پوشاک، کیف و کفش با 258 فقره پرونده، خدمات عمومی با 173 پرونده و غلات و حبوبات با 75 پرونده بیشترین پرونده‌های متشکله مربوط به اولویت‌های کالایی طرح هستند.

وی با اشاره به موثر بودن گزارش‌های مردمی و مشارکت آن‌ها در امر تنظیم بازار ادامه داد: در مدت یاد شده 600 گزارش مردمی دریافت شده که از این تعداد 145 مورد به عنوان متخلف شناسایی شده‌اند.

علیزاده در ادامه از آغاز اجرای طرح ویژه بررسی اوزان جعبه‌های شیرینی در استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای خرید شیرینی، این طرح توسط بازرسان سازمان بازرگانی برای پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی در سراسر استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول