اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست خبری شهردار منطقه 6 مشهد:

زمین‌های منطقه 6 مشهد وقفی یا قول‌نامه‌ای است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 6 مشهد گفت: اکثر زمین‌های منطقه شش شهر مشهد قول‌نامه‌ای، آستان ‌قدسی و یا مربوط به اوقاف است که مسئولان باید چاره‌ای در این زمینه بیاندیشند.

زمین‌های منطقه 6 مشهد وقفی یا قول‌نامه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد محبی ظهر امروز در نشست خبری که در محل شهرداری منطقه شش برگزار شد، اظهار کرد: با تأکیداتی که مقام معظم رهبری در سال 90 به چشم‌انداز کشور داشتند شهرداری مشهد سعی کرده است در بحث‌های جهادی در مناطق شهر مشهد به صورت جهادگونه نظارت و فعالیت کند.

شهردار منطقه شش مشهد افزود: یکی از سیاست‌هایی که تأکید شورای شهر مشهد و هم‌چنین شهردار مشهد بود بحث یکسان‌سازی مناطق شهر مشهد در ارائه خدمات در کل مناطق بود که در این صحبت‌ها سعی شده در سال 90 این رویکرد سرعت بیشتری بگیرد و بدین صورت عمل شود.

وی ادامه داد: با توجه به همین دیدگاه بیشترین تمرکز ما بر روی حاشیه شهر مشهد بود که مردم آن مناطق از مشکلات زیادی رنج می‌برند و این معضلی جدی است.

وی افزود: خوش‌بختانه امروز شاهد هستیم که تا پایان سال تمام پروژه‌های سطح شهر و حتی نواحی منطقه 6 تا قبل از عید به اتمام می‌رسد به جز پروژه‌های عمرانی بزرگ که موعد مقرری برای آنها تأیین شده است.

محبی خاطرنشان کرد: امسال در بحث خدمات شهری سعی شده است که در دسته اول تمام طرح‌هایی که برای زیباسازی سطح شهر مشهد به کار می‌رود در تمام مناطق یکسان باشد و این مهم از موجبات همان قاعده یکسان‌سازی است.

شهردار منطقه شش مشهد عنوان کرد: در بحث فنی و عمرانی امسال همان‌طور که گفته شده است، آسفالت بالای 20 متر به مشارکت مردم صورت می‌گیرد و در مجموع امسال شهرداری مشهد را سال نهضت آسفالت نامید، به طوری که بیش از 145 هزار مترمربع آسفالت تاکنون انجام شده است.

وی تأکید کرد: هم‌چنین در بحث حمل و نقل و ترافیک در بعضی از معابر طرح به‌ساز را برای نخستین بار اجرا کردیم که شمال نیمکت، روشنایی مناسب در شب‌ها، دارا بودن سطل زباله بوده که به آن طرح بهساز گفته می‌شود.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح برای نخستین بار در منطقه شش چند محور در دست اجرای این طرح قرار گرفته که نمونه آن بلوار 22 بهمن است که بالغ بر 95 درصد عملیات به‌سازی انجام شده و رقمی نزدیک به 60 میلیون تومان اعتبار آن برای سال جاری بود و در مجموع برای آن 900 میلیون تومان هزینه شده است.

وی خطاب به رسانه‌ها گفت: یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری بحث احداث و بازپیرایی فضای سبز شهر مشهد است که شورای شهر مشهد در سال 90 تأکیدات زیادی بر روند توسعه فضای سبز داشته ولی در حال حاضر در منطقه شش این امکان با توجه به متعلق بودن بعضی از زمین‌ها به برخی نهادها غیر قابل اقدام است که نمونه آن قول‌نامه‌ای بودن، آستان قدس و اوقاف است که باید فکری به حال این موضوع شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول