اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجرای طرح‌های نوروزی/ بهره‌گیری از 160 نفر ساعت کار در سازمان پایانه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج گفت: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های این سازمان در قالب هماهنگی برای استقبال از نوروز و با 160 نفر ساعت کار پرسنل سازمان انجام شد.

اجرای طرح‌های نوروزی/ بهره‌گیری از 160 نفر ساعت کار در سازمان پایانه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از سازمان پایانه‌های کرج داوود شعبانی با بیان این مطلب افزود: برنامه‌های استقبال از نوروز از دو ماه گذشته تاکنون در سازمان پایانه‌های کرج آغاز شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح اصلاح هندسی در اطراف ترمینال شهید کلانتری گفت: این اقدام با هدف جلوگیری از ترددهای بی‌مورد و تجمع خودروهای شخصی انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح زیرگذر محمدشهر بیان کرد: این مهم با هدف هدایت مسیر با توجه به اجرای این طرح انجام شده است.

شعبانی هم‌چنین افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این پایانه به‌سازی نمازخانه ترمینال شهید کلانتری است.

وی ارائه خدمات خدمات رفاهی برای رانندگان اتوبوس‌های برون‌شهری را از دیگر اقدامات نوروزی سازمان پایانه‌ها ذکر و عنوان کرد: به‌سازی خوابگاه رانندگان از جمله این اقدامات است، براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 20 تخت برای این خوابگاه در نظر گرفته شده است.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به این که علاوه بر رانندگان کرج، رانندگانی از سایر شهرهای کشور از این مسیر تردد می‌کنند، لازم است محیط استراحت برای آنها به نحو مطلوبی مهیا شود.

شعبانی به رنگ‌آمیزی دیوارهای بتونی حاشیه اتوبان مقابل پایانه شهید کلانتری اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای سبز داخل ترمینال شهید کلانتری و ارائه خدمات عمومی در این ترمینال از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مجموعه است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج هم‌چنین از ارائه خدمات عمومی در پایانه شهید کلانتری خبر داد و بیان کرد: به منظور ارائه این خدمات چک‌لیستی از خدمات داخلی از جمله آب، برق، گاز و تلفن تهیه شد و برحسب آن نسبت به کنترل و تعویض این تأسیسات اقدام شد.

وی با بیان اینکه، سرویس‌های بهداشتی پایانه نیز به طور کامل نوسازی شده است، افزود: اجرای سیستم روشنایی و نصب دوربین‌های مداربسته در محوطه با هدف کنترل و نظارت بیشتر از دیگر اقدامات مهم سازمان پایانه‌ها در قالب طرح‌ها و برنامه‌های نوروزی است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول