اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 50 نقطه مشهد

600 جنگ شادی بهارانه نوروز 91 در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد از برگزاری 600 جنگ شادی بهارانه نوروز 91 در مشهد خبر داد.

600 جنگ شادی بهارانه نوروز 91 در مشهد برگزار می‌شود

حسین نخعی‌شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: بازی‌های خط و خانه، منچ، مارپله، توپ‌های جهنده، پازل جورچین مکعبی و پرتاب‌ها و دریافت‌ها از جمله این برنامه‌هاست که بیش از 600 جُنگ در بالغ بر 50 نقطه شهر مشهد را شامل می‌شود.

وی با تشریح سایر برنامه‌های جُنگ بهارانه افزود: همایش پرواز بادبادک‌ها از چهارم تا سیزدهم فروردین 91 در کوهستان پارک خورشید از ساعت 15 و در بوستان کوهسنگی از ساعت 16 هر روز به طور مستمر اجرا می‌شود.

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد از برگزاری کوه‌پیمایی خانوادگی خبر داد و گفت: این همایش بزرگ در روز دوازدهم فروردین‌ماه هم‌زمان با روز جمهوری اسلامی در ارتفاعات آب و برق برگزار می‌شود.

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری در ارتباط با برنامه‌های ویژه شهرداری برای روز طبیعت گفت: در روز سیزدهم فروردین‌ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 15 برنامه‌هایی مانند رها کردن ماهی، مسابقه سبزه‌آرایی، جنگ نمایش ورزشی، جنگ بازی و حرکت، بازی‌های کودکانه، عمو نوروز و دیگر بازی‌های گروهی در بوستان بزرگ ملت برگزار می‌شود.

وی درباره اهداف برگزاری چنین برنامه‌هایی اظهار کرد: ارتقای سطح هویت و تعلق‌خاطر به شهر مشهد مقدس، ایجاد و افزایش نشاط و شادابی، توجه به خانواده و مشخص کردن رویه‌ای واحد برای برگزاری جشنواره جنگ شادی ویژه استقبال از بهار در سطح شهر از مهم‌ترین اهداف این برنامه‌هاست.

نخعی‌شریف در پایان گفت: این جُنگ‌ها از 28 اسفندماه سال جاری آغاز و تا 13 فروردین‌ماه 91 به مدت 15 روز ادامه دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول