اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

چالش‌های فرصت‌سوز را به رفاقت‌های کارساز تبدیل کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شایسته است بعد از پایان رقابت‌های انتخاباتی چالش‌های فرصت‌سوز را تبدیل به موقعیت اعتلای نظام کنیم.

چالش‌های فرصت‌سوز را به رفاقت‌های کارساز تبدیل کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم محمدی پیش از ظهر امروز در جمع اهالی شهرستان سرعین و در دیدار مردمی خود با اهالی این شهرستان اظهار داشت: حضور چشمگیر و آگاهانه توام با بصیرت ولایی مردان و زنان نیک‌سرشت در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه عظیم 12 اسفند نشان داد که آحاد مردم ایران همواره برای تحقق آرمان‌های اسلام، دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، خون شهدا، پیروی از ولایت و مقابله با توطئه‌های دشمنان آماده و ثابت قدم هستند.

وی خطاب به اقشار مختلف مردم به ویژه نخبگان، دانشجویان، علما و فرهنگیان با گله‌مندی از بی‌انصافی‌ها، تخریب‌های ناجوانمردانه، فضاسازی‌های اغواکننده، توزیع شب‌نامه و سیاه‌نامه‌های برآمده از منافع کج سلیقه و فرصت‌طلب خاطرنشان کرد: به یمن پیروزی باشکوه ملت در 12 اسفند از حضور گرم انسان‌های وفاداری که قلب نازنین مقام عظمای ولایت را شاد کردند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم صمیمانه در این مسیر گام‌های ارزشمندی برداشته شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم بیان کرد: با تبریک اعتماد مردم از منتخبان استان اردبیل انتظار می‌رود برخی چالش‌های فرصت‌سوز ایام تبلیغات انتخاباتی را کنار گذاشته و همدل و هم‌زبان برای اعتلای ایران اسلامی و شکوفایی استعدادهای استان با بهره‌گیری از نخبگان و فرهنگیان گام بردارند.

محمدی از زحمات و تلاش‌های همه عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات اعم از هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی و عوامل امنیتی و همچنین بسیج و سپاه در برقراری نظم و امنیت انتخابات قدردانی کرده و اظهار امیدواری کرد؛ مجلس نهم نیز همانند مجلس هشتم مجلسی ولایی، مقتدر، شجاع و خدوم بوده و سرمنشأ تحولات بزرگی باشد.

وی با قدردانی از محبت‌ها و مهربانی‌های عموم مردم در ایام تبلیغات به خادم خود در مجلس هشتم تصریح کرد: قدردانی شایسته از این مهربانی‌ها جز با استمرار روند خدمت‌رسانی بی‌منت و شبانه‌روزی میسر نمی‌شود.

محمدی گفت: از تلاش‌های دوستان و همراهان صادق در ستادهای اطلاع‌رسانی انتخاباتی اندیشه پاک ولایی که با تدبیر، حوصله، آرامش و واقع‌نگری در جلب مشارکت‌های عموم مردم به ایفای نقش پرداختند قدردانی می‌کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود بیان داشت: هر کجا که باشیم سرباز نظام، ولایت و خدمتگزار دولت و ملت خویش هستیم و به یقین دعا و مهربانی‌های مردم پشتوانه همیشگی ما در سنگر خدمت‌رسانی بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول