اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل پایانه‎های گلستان:

فرسودگی مینی‎بوس‎ها معضل اصلی حمل و نقل گلستان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل پایانه‎های گلستان گفت: فرسودگی مینی‎بوس‎ها معضل اصلی حمل و نقل گلستان است.

فرسودگی مینی‎بوس‎ها معضل اصلی حمل و نقل گلستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی میقانی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شرکت‌های حمل و نقل استان اظهار داشت: در حمل و نقل پایانه‎های گلستان خودروهای سواری عمر چهار سال و اتوبوس‎ها میانگین سنی 10 سال را دارند، اما چالش اصلی در حمل و نقل گلستان مینی‎بوس‎ها هستند که عمری میانگین 25 سال را دارند.

میقانی با اشاره به اینکه مدیریت حمل و نقل سوخت مسئولیت نوسازی ناوگان را بر عهده دارد خاطر نشان کرد: در سطح استان یک هزار و 400 دستگاه مینی‎بوس وجود دارد که میانگین سنی آنها بالاتر از 25 سال است برای همین در خصوص این موضوع کارگروه نوسازی ناوگان در استانداری گلستان شکل گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‎های گلستان در خصوص نظارت بر شرکت‎های مسافربری مینی‎بوس‎های گلستان ابراز داشت: فعالیت مینی‎بوس‎ها توسط بخش خصوصی انجام می‎شود و آنها نیز بیشتر صرفه اقتصادی را برای ارائه خدمات ملاک قرار می‎دهند، اما ناظران ما بر کار این گروه همیشه نظارت دارند.

وی با اشاره به اینکه 30 شرکت مینی‎بوسی در گلستان فعالیت دارد تصریح کرد: برای ارتقای خدمات این بخش الزاماتی را وارد خواهیم کرد و تمام تلاش خود را انجام می‎دهیم تا سطح خدمات این بخش را بالا ببریم و وجود برخی از مشکلات را در این خصوص قبول داریم و به دنبال رفع آن هستیم.

میقانی با بیان اینکه خیلی از معضلات این بخش در ارائه خدمات مرتبط به فرسوده بودن ماشین‎ها است اذعان داشت: برای ساماندهی این بخش کارگروه انجمن اتوبوس، رانندگان و مینی‎بوس‎ها در اداره کل حمل و نقل پایانه‎ها تشکیل شده تا بتواند با حضور اعضا راحت‎تر مسائل را رصد کند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول