اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهاوند

کاروان دانشجویی راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند

خبرگزاری فارس: نخستین گروه از کاروان دانشجویی راهیان نور نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

کاروان دانشجویی راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، نخستین گروه از کاروان دانشجویی راهیان نور شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

فرمانده سپاه نهاوند در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بیش از 220 نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه‌های نهاوند که عضو بسیج دانشجویی هستند با پنج دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب ایران اعزام شدند.

مرتضی خراسانی کاروان راهیان نور را مهمترین تحول فرهنگی در کشور خواند که به نوعی بصیرت‌افزایی، ولایتمداری و اوج آرمان‌خواهی بین نسل جوان کشور شده است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن نسل جوان با ایثارگری را از اهداف مهم راهیان نور خواند و ابراز داشت: اینک وظیفه ما فتح قله‌های دانش و ارتقای وضعیت کشور است.

فرمانده سپاه نهاوند تأکید کرد: امسال در نهاوند بیش از 2 هزار نفر در قالب پنج کاروان با بیش از 50 دستگاه اتوبوس هر کاروان به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که تاکنون یک هزار و 600 نفر اعزام و در سوم فروردین ماه سال آینده نیز آخرین گروه از این کاروان‌ها اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول