اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانک‌های عامل تسهیلات مشاغل با احساس مسئولیت عمل کنند

پرداخت تنها 32 درصد از سهمیه تعهد مشاغل خانگی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری 32 درصد از سهمیه تعهد پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی از سوی بانک‌های عامل در سطح استان پرداخت شده است.

پرداخت تنها 32 درصد از سهمیه تعهد مشاغل خانگی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری پیش از ظهر امروز در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار داشت: ما از بانک‌های عامل انتظار داریم با احساس مسئولیت بیشتر و جدی‌تر و ارد عمل شده و نسبت به پرداخت این تسهیلات اقدام کنند.

وی اشتغال خانگی را در راستای کاهش بیکاری و افزایش سطح در‌آمدی خانوار‌ها اعلام کرد و افزود: دولت با طرح این موضوع و پرداختن به اشتغال خانگی در واقع می‌خواهد جلوی بیکاری و مشکلات ناشی از آن را سد کند که بانک‌ها نیز در این راستا باید به طور جدی وارد عمل شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل یادآور شد: از 51 هزار و 700 تعهد اشتغالزایی استان، 36 هزار و 970 فرصت شغلی در طول 11 ماه سال جاری در استان اردبیل تحقق یافته است.

منوری با بیان اینکه این تعداد فرصت اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد ثبت شده است خاطرنشان کرد: این فرصت‌های شغلی در حیطه‌های مختلف مسکن، کشاورزی ، صنایع دستی و بازرگانی بوده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به اشتغالزایی در بخش کسب و کار خانگی اشاره کرد و از پرداخت 12 میلیارد و 683 میلیون تومان از سوی بانک‌های عامل به 4 هزار و 67 طرح خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به میزان سهمیه و تسهیلات پرداختی بانک‌های عامل یادآور شد: بانک ملی از 50 میلیارد ریال اعتبار سهمیه برای پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی 22 میلیارد و900میلیون ریال با 55 درصد تحقق را پرداخت کرده است.

منوری ادامه داد: بانک ملت 5/17 درصد تحقق در پرداخت تسهیلات، بانک رفاه 20 درصد پرداخت، بانک مسکن 5/18درصد، بانک تجارت 32 درصد، بانک سپه 48 درصد، بانک کشاورزی 51 درصد و پست بانک 8 درصد از سهمیه تعهد شده برای تسهیلات مشاغل خانگی را پرداخت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: مجموعاً 32 درصد از سهمیه تعهد پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی از سوی بانک‌های عامل در سطح استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول