اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت هندبال کرمان تأکید کرد

توجه به بازیکنان بومی لازمه پیشرفت هندبال کرمان

خبرگزاری فارس: پیشکسوت هندبال استان کرمان گفت: هندبال کرمان برای رشد و پیشرفت نیازمند توجه به بازیکنان بومی و ساختارسازی پایه‌های این رشته است.

توجه به بازیکنان بومی لازمه پیشرفت هندبال کرمان

محمدحسین مهدی‌زاده شامگاه شنبه در حاشیه دیدار مس کرمان و فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما مس در نیمه نخست بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و در دقایقی از مسابقه نیز عملکرد بهتری نسبت به سپاهان داشت.

وی افزود: در حالی که نتیجه بازی در دقایقی نزدیک به هم دنبال می‌شد، بازیکنان مس دیگر اشتهای برتری و پیروزی را برابر حریف از خود نشان ندادند و به نظر می‌رسید، بازیکنان مس به کسب یک نتیجه تساوی از این مسابقه رضایت داشتند.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: در صورتی که این شیوه تفکر اشتباهی است و بازیکنان مس برای پیروزی در هر مسابقه باید با تفکر عقب بودن از حریف به مسابقه ادامه دهند تا همیشه به فکر ارائه بازی هجومی باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مس حضور بازیکنان مختلف از استان‌های دیگر و چند بازیکن خارجی است، گفت: این مسئله موجب می‌شود که بازیکنان تیم با ناهماهنگی در زمین ظاهر شوند.

مهدی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان مس از نظر فنی در سطح انفرادی عملکرد خوبی دارند، اما به نظر می‌رسد، تیم از نظر کار گروهی در این بازی با مشکل روبه‌رو بود.

وی با اشاره به ارائه بازی ضعیف از سوی دفاع تیم در این بازی ابراز داشت: بازیکنان تیم فرصت‌های مناسبی را با کم دقتی در حملات از دست دادند و این مسئله موجب شد تا اصفهانی‌ها که از نظر کار گروهی بسیار بهتر از مس بودند با استفاده از ضد حملات از این فرصت‌ها استفاده بهتری کرده و به گل دست یابند.

وی همچنین به تیم شهرداری زرند دیگر نماینده استان کرمان در لیگ برتر هندبال کشور اشاره کرد و گفت: این تیم نیز در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و مشکلات و موانعی در این فصل از مسابقات برابر این تیم ایجاد شده است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه اعتقاد دارم، هندبال کرمان از استعدادها و ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، بیان داشت: به نظر من هندبال کرمان نیازمند حضور بازیکنان خارجی و غیر بومی از سایر استان‌های کشور نیست.

وی افزود: با توجه به مشکلات پیش روی دو تیم در صورت تلفیق یک تیم و حضور بازیکنان بومی در این تیم قطعا استان با یک نماینده قدرتمند و موفق گام به لیگ برتر هندبال کشور می‌گذارد و بازیکنان بومی بیشتری فرصت خودنمایی داشتند.

مهدی‌زاده با اشاره به حضور تنها چند بازیکن کرمانی در دو تیم مس و شهرداری گفت: بازیکنان بومی تعصب بیشتری به نام کرمان دارند.

وی خاطر نشان کرد: تصور دارم این دو تیم با تلاش بیشتر می‌توانند در پایان فصل در جمع بهترین‌های لیگ قرار گیرند، اما هندبال کرمان برای رشد و پیشرفت نیازمند توجه به بازیکنان بومی و ساختار سازی پایه‌های این رشته است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول