اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان خبر داد

محقق شدن تعهد اشتغال برای 53 هزار و 127 نفر در شهرستان اصفهان

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: در سال جاری و در حوزه شهرستان اصفهان 53 هزار و 127 نفر اشتغال شهرستان اصفهان محقق شده است.

محقق شدن تعهد اشتغال برای 53 هزار و 127 نفر در شهرستان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان که در محل باغ موزه چهلستون برگزار شد با اشاره به حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 75 نامزد انتخابات استان اصفهان قدردانی کرد و اظهار داشت: مردم در این انتخابات قدرت ناشی از ایمان خود را به میدان آوردند تا این امر حیاتی را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه در حوزه شهرستان راهبردهای اصلی رهبر معظم انقلاب برای مشارکت همگانی و اقدام قانونمند مورد توجه ویژه قرار گرفت، افزود: نهادهایی هم‌چون، آموزش و پرورش، بسیج، رسانه ملی، شورای شهر و روستا، دهیاری و شهرداری‌ها در مشارکت حداکثری انتخابات نقش اساسی داشتند.

فرماندار اصفهان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در این دوره انتخابات نصب هر گونه بنر، بروشور ممنوع بود، تصریح کرد: هر چند فضای انتخاباتی به واسطه این امر در ظاهر بی‌رونق به نظر و در برخی موارد هم مورد اعتراض واقع می‌شد، اما با همت شهرداری اصفهان فضای تبلیغاتی قانونمندی برای همه کاندیداها ایجاد شد که بتوانند بنرهای خود را نصب کنند.

وی ادامه داد: فرمانداری اصفهان در امر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی وظیفه داشت در حوزه‌های انتخابی شهرستان 9 روز قبل اسامی کاندیداها را آگهی کند که در این راستا 250 بنر با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سطح شهر نصب شد.

*مهم‌ترین دستاورد انتخابات نهم مجلس عدالت محوری است

کفیل مهم‌ترین دستاورد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را عدالت‌محوری برشمرد و گفت: 635 شعبه اخذ رأی هم‌زمان در سراسر استان رأس ساعت مقرر رأی‌گیری را آغاز کردند.

وی با تأکید به اینکه در کلان‌شهر اصفهان افزایش مشارکت 20 درصدی در انتخابات معنادار است، بیان داشت: مشارکت مردم نشانه‌ای از حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار اصفهان در بخشی از صحبت‌های خود به پروژه‌های دهه فجر با توجه به سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و افزود: 224 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 3 هزار و 500 میلیارد تومان در مجموع در شهر اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

*140 درصد تعهدات اشتغال شهرستان محقق شده است

وی هم‌چنین به میزان اشتغال‌زایی در حوزه شهرستان اصفهان در سال جاری اشاره کرد و گفت: 53 هزار و 127 نفر تعهد اشتغال شهرستان اصفهان بود که محقق شده است.

فرماندار اصفهان تعهد ایجاد اشتغال تعداد 26 هزار و 634 نفر را در بخش مسکن و تعداد 26 هزار و 493 نفر را نیز در سایر بخش‌ها پیش‌بینی کرد و ادامه داد: 25 هزار و 868 نفر معادل 96 درصد سهم اشتغال سایر بخش‌ها محقق شده است.

وی افزود: 51 هزار و 835 نفر براساس اعلام سازمان راه و شهرسازی محقق شده است که این رقم معادل 140 درصد از تعهدات اشتغال شهرستان و بیش از تعهدات بوده است.

کفیل به مسئله تأمین آب کشاورزان اشاره کرد و افزود: آب برای کشت پاییزه غلات کشاورزان امری حیاتی بوده که با وجود مشکلات فراوان محقق شد.

*توسط استاندار اصفهان قرارگاه بررسی مسائل آب تشکیل شد

وی در ادامه صحبت‌های خود از تشکیل قرارگاه بررسی مسائل آب استان خبر داد و گفت: با توجه به آغاز فروش اوراق مشارکت پروژه آب در فلات مرکزی، درخواست می‌شود تمام دستگاه‌های اجرایی در این امر مشارکت و تبلیغ را برای مشارکت بخش خصوصی در استان اصفهان داشته باشند.

فرماندار اصفهان هم‌چنین در مورد الحاق شهر بهارستان اظهار داشت: پیگیری بحث الحاق یا استقلال شهر بهارستان در دست بررسی کارشناسی است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول