اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

راستی آزمایی آمار اشتغال در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: آمارهای اعلام شده ارگان‌های دولتی درباره ایجاد فرصت‌های شغلی راستی‌ آزمایی می‌شود.

راستی آزمایی آمار اشتغال در استان زنجان

سعید عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تحقق تعهد اشتغال در استان زنجان اظهار کرد: تا پایان سال جاری در حدود 48 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود، که نشانگر تحقق 120 درصدی تعهدات استان در این بخش است.

وی نرخ بیکاری استان زنجان را در تابستان 7.1 درصد اعلام کرد و افزود: استان زنجان یکی از پنج استان برتر کشور در پایین بودن نرخ بیکاری محسوب می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان تصریح کرد: نرخ بیکاری استان در پاییز سال جاری به 8.4 درصد رسید.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای جذب سرمایه‌گذار از داخل و خارج استان زنجان اضافه کرد: همه این اقدامات در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در عملیاتی کردن سال جهاد اقتصادی صورت گرفته است.

عباسی تصریح کرد: مسئولان استان زنجان گام‌های بلندی را برای جذب سرمایه‌گذارانی از داخل و خارج کشور برداشته‌اند، که در نهایت به تسریع روند توسعه استان کمک شایان توجهی خواهد کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره میزان جذب سرمایه در استان زنجان گفت: کارشناسان در حال حاضر مشغول احصای میزان سرمایه‌گذاری در سطح استان هستند که به زودی به صورت رسمی اعلام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خاطر نشان کرد: مسئولان استان زنجان درصدد فعال‌تر کردن مرکز خدمات سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌ها از داخل و خارج کشور برای تسریع رشد و توسعه استان هستند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره رصد آمارهای اعلام شده درباره فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط ارگان‌های دولتی تصریح کرد: این آمارها ضمن اینکه باید در سامانه‌ای ثبت شود توسط گروهی نظارتی رصد شده و راستی آزمایی هم می‌شوند.

عباسی تاکید کرد: گروه ارزیابی متشکل از نمایندگان اداره کل کار و امور اجتماعی، وزارتخانه، نمایندگان بانک‌ها، دفتر آمار و اطلاعات استانداری و همچنین ارگان‌های اجرایی آمارهای اعلام شده را راستی آزمایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی‌های غیر رسمی انجام شده از آمارهای اعلام شده اشتغال ایجاد شده در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: این آمارها به صورت رسمی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی همت مطلوبی را برای تحقق تعهدات استان در ایجاد فرصت‌های شغلی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول