اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال کشور

صبای قم یک پله سقوط کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تن به شکست داد و یک پله در جدول سقوط کرد.

صبای قم یک پله سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دهمین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال صبای قم به هفتمین شکست خود در این فصل تن داد.

در این مسابقه حساس که به میزبانی ذوب آهن برگزار شد، تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین مسابقه خارج از خانه خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در اصفهان میهمان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بود که در پایان دیداری حساس با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان قدر خود شد.

صبای قم در این دیدار حساس که در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر فولاد شهر اصفهان برگزار شد، در حالی مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان تن به شکست داد که برای سومین هفته متوالی بازی‌های خود را بدون کسب پیروزی پشت سر گذاشت.

در این دیدار تیم فوتبال صبای قم بر خلاف نتیجه مسابقه بسیار خوب و قوی ظاهر شد و در حالی که حاضران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان منتظر ارائه بازی هجومی و استفاده از شرایط میزبانی از سوی شاگردان منصور ابراهیم‌زاده بودند، این صبایی‌ها بودند که توانستند بازی قابل قبول و بهتری ارائه کنند.

در نیمه نخست این دیدار تیم فوتبال صبای قم عرصه را بر میزبان یعنی ذوب آهن اصفهان تنگ کرد و در نیمه دوم نیز جریان بازی با توجه به افزایش انگیزه عبدالله ویسی برای پیروزی تیمش و همچنین روحیه خوب بازیکنان صبای قم کاملا به سود این تیم پیش رفت.

با این حال یک اشتباه از سوی بازیکنان صبای قم کافی بود تا میزبان اصفهانی از این فرصت برای کسب سه امتیاز ارزشمند مسابقه بهره‌برداری کند و در دقیقه 61 گل برتری خود را بر روی پاس ایگور کاسترو و فرصت‌طلبی محمد قاضی به ثمر برساند.

صبای قم در حالی برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شکست خورد که یک دقیقه بعد از گل برتری میزبان به لطف پنالتی غلامرضا عنایتی به گل تساوی رسید اما بار دیگر یک اشتباه در نخستین دقیقه وقت‌های تلف شده کافی بود تا گل دوم میزبان به ثمر رسیده و صبا به هفتمین شکست این فصل تن بدهد.

این باخت برای صبا در حالی رقم خورد که ویسی و شاگردانش به سه امتیاز این مسابقه نیاز ضروری داشتند تا بتوانند جایگاه خود در بین مدعیان بالانشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فاصله هفت هفته به پایان را تثبیت کنند، به خصوص اینکه تیم‌های مدعی دیگر مترصد غفلت تیم صبای قم بودند اما در نهایت این دیدار با شکست صبا به پایان رسید.

صبای قم در حالی در این بازی مغلوب تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شد که با کسب 42 امتیاز از رده چهارم جدول به مکان پنجم نقل مکان کرد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول