اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر واحد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آبپخش خبر داد

استقرار پایگاه جشن نیکوکاری در تمام مدارس آبپخش

خبرگزاری فارس: مدیر واحد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش از استقرار پایگاه جشن نیکوکاری در تمام مدارس آبپخش خبر داد.

استقرار پایگاه جشن نیکوکاری در تمام مدارس آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علی‌شیر زنگنه عصر شنبه در آیین برپایی جشن نیکوکاری در آبپخش اظهار داشت: جشن نیکوکاری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سالانه است که در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال انجام آن است و تمام تلاش و توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر این جشن به کار گرفته‌ایم.

مدیر واحد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خاطر نشان کرد: در آبپخش دو ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نقاط مرکزی و پرتردد شهر نصب شده و با استقبال پرشور مردم مواجه شده و مردم شهر آبپخش کمک‌های خود را به این ایستگاه‌ها تحویل داده‌اند.

زنگنه افزود: کمک‌های مردمی یکی از مهم‌ترین منابع کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خدمات‌رسانی به مردم است و در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های جمعی تلاش خود را برای ارائه مطلوب‌ترین خدمات از محل کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش به کار گرفته‌ایم.

وی در همین راستا تصریح کرد: ایجاد فضای مطلوب برای جمع‌آوری بهتر و بیشتر کمک‌های مردمی در راستای برطرف شدن نیازهای اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه یکی از رویکردهای اساسی و اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش است و با توجه به نظرات صاحب‌نظران آبپخشی در این راستا اقداماتی مطلوب و کارا انجام خواهیم داد.

این مسئول با اشاره به وجود مراکز متعدد آموزشی در آبپخش بیان کرد: مدارس و اماکن آموزشی به دلیل گستردگی جمعیتی که در آنها شاهد هستیم یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌هایی هستند که در آبپخش شاهد آن هستیم و تمام توان خود را در راستای این واقعیت مهم به کار خواهیم گرفت.

مدیر واحد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش و پرورش در تمامی مدارس آبپخش شاهد ایجاد ایستگاه‌های جشن نیکوکاری بوده‌ایم که این امر می‌تواند تاثیر مهمی در راستای افزایش جذب میزان کمک‌های مردمی داشته باشد.

زنگنه گفت: ارائه خدمات مطلوب و کارا به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان آبپخش یکی از مهم‌ترین وظایفی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش با تمام وجود در این راستا گام برداشته و با تمام توان برای کاهش نیازمندی و فقر اجتماعی در جامعه تلاش می‌کند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول