اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

142 هزار بازرسی در بازار همدان انجام شد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از 142 هزار بازرسی در سال جاری در همدان انجام شد.

142 هزار بازرسی در بازار همدان انجام شد

علیرضا شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: 142 هزار و 206 فقره بازرسی طی سال جاری از واحدهای صنفی انجام گرفت که از این میزان 74 هزار و 500 فقره توسط بازرسان سازمان و 67 هزار و 500 فقره توسط بازرسان مجمع امور صنفی انجام شده است.

وی گفت: از این میزان بازرسی تعداد 11 هزار و 986 فقره پرونده تشکیل شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته به مراجع ذی‌ربط ارجاع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان ادامه داد: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله 125 میلیارد و 787 میلیون ریال بوده که در این راستا تمام آرای صادره چه در حق دولت و چه در حق بخش خصوصی مشخص و ابلاغ شده است.

به گفته وی طی این مدت بیشترین میزان تخلف در بخش سیب زمینی، گوجه فرنگی و پیاز به میزان 69 میلیارد ریال بوده است.

شجاعی در ادامه تأکید کرد: کمترین میزان تخلف نیز طی این مدت در بخش لوازم‌التحریر به میزان 44 میلیون ریال برآورد شده است. طی این مدت 8 هزار و 391 گزارش توسط مردم استان به تلفن 124 اعلام شده که از این میزان 3 هزار و 719 مورد متخلف شناسایی شده که همه موارد نیز رسیدگی شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان ابراز داشت: همچنین در این مدت بیش از یک هزار مورد گشت مشترک توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل دخانیات، نیروی انتظامی و علوم پزشکی انجام شده است.

وی تصریح کرد: بالغ بر یک هزار مورد نیز گزارش توسط ناظران افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال و مورد بررسی قرار گرفته است.

شجاعی در پایان سخنانش ابراز داشت: با توجه به ایام پایانی سال و احتمال وجود برخی سوء استفاده‌ها، طرح تشدید بازرسی از اول اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول