اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور تربیتی و فرهنگی جوانان کمیته امداد عنوان کرد

ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان در 100 کانون فرهنگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور تربیتی و فرهنگی جوانان کمیته امداد با اشاره به تاثیرات برنامه‌های فرهنگی، گفت: در بیش از 100 کانون و مرکز فرهنگی کمیته امداد به خانواده‌های مددجویان برنامه‌های فرهنگی ارائه می‌شود.

ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان در 100 کانون فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهروز مهربانیان بعد از ظهر امروز در سومین گردهمایی روسای فرهنگی و مدیران اردوگاه‌های کمیته امداد غرب کشور در اردوگاه امام علی(ع) سنندج اظهار کرد: توانمندسازی فکری خانواده‌های زیرپوشش از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد مقدس است که در قالب برنامه‌های مختلف در طول سال دنبال می‌شود.

به گفته وی، کمیته امداد امام در قالب 100 مرکز و کانون فرهنگی در سراسر کشور به خانواده‌های زیرپوشش خود خدمات فرهنگی مختلفی ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: براساس تحقیقات و بررسی‌های که در سطح تهران توسط حوزه فرهنگی امداد انجام شده، فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی که در کانون‌های این نهاد مقدس اجرا می‌شود قابل مقایسه با کانون‌های دیگر نهادها و سازمان‌ها نیست.

مدیرکل امور تربیتی و فرهنگی جوانان کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: کمیته امداد در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی یکی از موفق‌ترین و پیشروترین نهادها در سطح کشور است.

مهربانیان افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) با اندک اعتباری که در حوزه فرهنگی دارد به بهترین شکل ممکن وارد شده و کارهای بسیار ارزشمند و ماندگاری را در این حوزه‌ انجام داده است.

وی افزود: با رویکرد جدید این نهاد از فردمحوری به سمت خانواده‌محوری و همچنین جذب اعتبارات بسیار خوبی در سال 91، امیدواریم شاهد ارتقای بیش از پیش برنامه‌های فرهنگی از نظر کیفی و کمی باشیم.

مدیرکل امور تربیتی و فرهنگی جوانان کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه به فعالیت بیش از 18 اردوگاه در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: در سال‌جاری بیش از 50 هزار نفر از خانوده‌ها و جوانان زیرپوشش امداد از برنامه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و تفریحی این اردوگاه‌ها استفاده کرده‌اند.

به گفته مهربانیان، در طول سال‌جاری بیش از 50 هزار نفر از مددجویان زیر پوشش در کانون‌های دائم این نهاد مقدس عضویت و در برنامه‌های مختلف مشارکت داشته‌اند.

وی در ادامه از کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از موفق‌ترین نهادها در برگزاری اردوهای مذهبی و فرهنگی و آموزشی نام برد و افزود: کمیته امداد در بحث برگزاری اردوها تجربه‌ای 30 ساله دارد و توانسته با تکیه بر همین تجربه بسیار موفق عمل کند.

مدیرکل امور تربیتی و فرهنگی جوانان کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایان تصریح کرد: برگزاری اردوهای سال 91 از تنوع، کیفیت و جذابیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول