اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین سفر هئیت دولت به البرز

دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم کرج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: در حین برگزاری چهارمین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان البرز، محمود احمدی‌نژاد با مردم کرج دیدار عمومی خواهد داشت.

دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم کرج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رئیس جمهور صبح فردا برای انجام یک سفر استانی دیگر به البرز سفر خواهد کرد.

همراه محمود احمدی‌نژاد تعدادی از وزرا، معاونان رئیس جمهوری و نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌ها حضور داشته و با استقرار در محل ادارات کل استان البرز، مشکلات و خواسته‌های مردم را بررسی خواهند کرد.

هم‌چنین قرار است صبح فردا رئیس جمهور کشورمان با مردم کرج دیدار عمومی داشته و با انجام سخنرانی آخرین مسائل داخلی و خارجی را با حاضران در میان خواهد گذاشت.

معاون سیاسی استاندار البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اعلام کرد: سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم کرج ساعت 9 صبح فردا یک‌شنبه برگزار می‌شود.

ناصر رجبی افزود: این مراسم در زمین مخابرات کرج واقع در میدان سپاه انجام خواهد شد.

شنیده‌های خبرنگار فارس در کرج حاکی از آن است که برنامه‌ریزی برای سخنرانی رئیس جمهور در یک شهرستان دیگر استان البرز که به احتمال فراوان طالقان خواهد بود، مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.

* استقبال مردمی از رئیس جمهور

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین گروه‌ها و تشکل‌های مردمی با انجام هماهنگی‌های لازم قرار است، صبح فردا در محل ورودی استان البرز از رئیس جمهور و هیئت همراه برای سفر به البرز استقبال کنند.

رجبی تأکید کرد: مراسم استقبال به صورت خودجوش و از سوی گروه‌های مردمی برگزار می‌شود، اما برخی از مسئولان از جمله استاندار به استقبال محمود احمدی‌نژاد خواهند رفت.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول