اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی حجاب قزوین:

انتقام سختی از صنعت نفت گرفتیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین گفت: انتقام سختی از تیم صنعت نفت آبادان گرفتیم.

انتقام سختی از صنعت نفت گرفتیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان حجاب قزوین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پیروزی تیمش در هفته دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور اظهار کرد: انتقام سختی از تیم صنعت نفت آبادان گرفتیم.

آمنه محمودی افزود: با توجه به اینکه در دور رفت در خانه مقابل این تیم متحمل شکست شدیم، بازیکنان تیم حجاب هم قسم شدند تا پیروزی در این دیدار را از آن خود کنند که خوشبختانه با تلاش شاگردانم به این امر دست یافتیم.

وی تیم فوتسال صنعت نفت آبادان را یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور دانست و تصریح کرد: خوشحالم که با یک بازی منطقی و حساب شده شاگردانم توانستند یک پیروزی پرگل را به ارمغان بیاورند.

محمودی شرایط روحی و جسمی بازیکنان خود را عالی توصیف کرد و افزود: در این دیدار شاگردانم با تیزهوشی از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کردند و توانستند 12 بار دروازه تیم صنعت نفت را باز کنند.

سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین از خط حمله تیم خود به نیکی یاد و خاطرنشان کرد: تا این لحظه از مسابقات 76 گل را وارد دروازه حریفان کرده‌ایم و هم‌اکنون عنوان بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داریم.

تیم حجاب قزوین در چارچوب هفته دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر دیروز در آبادان با نتیجه سنگین دوازده بر هفت مقابل صنعت نفت این شهر به برتری رسید.

تیم حجاب قزوین که عنوان سومی فصل گذشته این رقابت‌ها را در اختیار دارد با کسب 25 امتیاز پس از تیم‌های فرهنگ ایثار تهران و شرکت ملی حفاری اهواز در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 9 تیم به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول