اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 اسفند ماه

نخستین همایش قرآنی جنوب کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نخستین همایش قرآنی جنوب استان کرمان 24 اسفند ماه سال جاری به منظور تجلیل از فعالان قرآنی جنوب استان برگزار می‌شود.

نخستین همایش قرآنی جنوب کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری همایش قرآنی جنوب استان کرمان اظهار کرد: برگزاری همایش قرآنی جنوب گامی بزرگ برای توسعه فعالیت‌های قرآنی است و همه باید تمام توان خود را به کار گیرند تا فرزندان قرآنی جنوب مورد حمایت جدی قرار داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه توسعه فعالیت‌های قرآنی از جمله «طرح تدبر» و حمایت از مؤسسات قرآنی افزود: در سال آینده حمایت از قاریان قرآن و علاقمندان به کلام وحی باید در اولویت کار باشد.

حسینی تقدیر و تشویق مروجان فعالیت‌های قرآنی را یکی دیگر از برنامه‌های جنبی این همایش اعلام کرد.

وی با اشاره به تجلیل از دست‌اندرکاران یادمان ولایت در حاشیه برگزاری این همایش خاطرنشان‌کرد: نمایشگاه کتاب نیز 24 اسفند ماه در ساختمان یادمان ولایت همزمان با این همایش افتتاح می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: همچنین همزمان با برگزاری این همایش مرکز فعالیت‌های قرآنی جنوب استان کرمان در  مجتمع کهوروئیه افتتاح می‌شود.

حسینی خاطر نشان کرد: همایش قرآنی جنوب با حضور قائم‌مقام و مشاور وزیر در امور قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: در جنوب کرمان بیش از یک‌هزار فعال قرآنی حافظ کل، 20 جزء،15  جزء و 10 جزء قاریان و مربیان قرآنی وجود دارد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول