اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در روحیه مردم تأثیر مثبت دارد

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر یک الزام است چرا که با انجام این‌گونه فعالیت‌ها روحیه و حال مردم مورد تأثیر مثبت قرار می‌گیرد.

فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در روحیه مردم تأثیر مثبت دارد

سید محمد پژمان در حاشیه آیین افتتاح فرهنگسرای زیارت در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: ما در برنامه کاری خود تمام فعالیت‌های شهری را لحاظ کردیم و نیاز ضروری استان که فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی است را بیشتر مورد توجه قرار دادیم.

وی حضور حرم رضوی را در شهر مشهد محوری‌ترین ویژگی استان خواند و گفت: با تلاش شبانه‌روزی در شهرداری و سازمان وابسته به این ارگان خدمات رفاهی میهمانان علی‌بن موسی‌الرضا را فراهم و پشتیبانی کردیم.

پژمان در ارتباط با بافت فرسوده شهری گفت: بافت فرسوده پیرامون حرم امام رضا(ع) را به طور جدی در دستور کار مدیران شهری قرار دادیم تا متناسب با کارکرد و معماری مضجع شریف رضوی هماهنگ شود.

وی افزود: مردم اکنون گرفتار چرخه زندگی و مادی‌گرایی شده‌اند که با اتصال به عالم غیب می‌توان خلاء وجودیت فرد برطرف شود تا به انسان‌هایی متعادل تبدیل شوند.

همچنین پژمان از ساخت دو هزار پروژه با تحت پوشش دادن پنج هزار نفر در قالب پروژه ساخت اقامت‌گاه‌های ارزان قیمت برای زائران رضوی خبر داد.

انتهای پیام/خ۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول