اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

رسالت همه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: رسالت همه ما حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و همه ما یک هدف را دنبال می کنیم.

رسالت همه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن شنبدی ظهر امروز در نشست هم‎اندیشی راهبردی حوزه دختران، زنان و خانواده استان بوشهر اظهار داشت: نقش زنان که مسئولیت تربیت فرزندان را برعهده دارند در این عرصه بیشتر و پررنگ‎تر از همه است.

وی افزود: پایداری مردم ایران در طول 33 سال از عمر انقلاب به خاطر داشتن سلاح‎های جنگی و سخت‎افزاری نبود بلکه به خاطر دینداری و اعتقادات قوی خانواده‎های ایرانی بود که تا امروز دشمن نتوانسته خدشه‎ای به انقلاب وارد کند.

شنبدی اضافه کرد: سهم و نقش زنان و دختران این جامعه در اقتدار و عظمت ایرانی اسلامی بی‎بدیل است و این نقش باید در مسیر ولایت و شهدا هدایت شود.

معاون استاندار بوشهر یادآور شد: حضور آگاهانه و با بصیرت زنان و دختران استان بوشهر در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صحنه پرافتخاری بود که هم در تزار انقلاب اسلامی و هم در تراز استان بوشهر بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: سلامت و امنیت انتخابات از زیرساخت‎های مهم انتخابات بود که خوشبختانه با هوشیاری مردم ایران دشمن نتوانست در این موارد خدشه ای بر انتخابات وارد کند.

شنبدی اظهار داشت: افرادی که از سوی مردم انتخاب شدند نیز بیانگر توجه مردم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که افرادی ولایتمدار و متعهد انتخاب و راهی مجلس می‎شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: در نشست راهبردی حوزه زنان، دختران و خانواده درصد هستیم که برنامه‎های راهبردی در این زمینه تدوین کنیم که گامی برای تدوین سند جامع در حوزه زنان استان بوشهر باشد.

زهرا عرفان افزود: امروز در جنگ نرم فرهنگی جامعه زنان مورد توجه خاص دشمن قرار دارند و استکبار جهانی برای ابتذال کشاندن زنان ما برنامه‎های زیادی طراحی کرده است.

وی تصریح کرد: زنان در این برهه حساس زمانی نیز باید همچون گذشته آگاهانه در صحنه باشند و نگذارند که نقشه شوم استکبار در این خصوص عملیاتی شود.

عرفان یادآور شد: حضور آگاهانه زنان و دختران ما در عرصه انتخابات بیانگر هوشیاری و بصیرت زنان ایرانی بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول